کمک‌هزینه ۲میلیونی سازمان تامین‌اجتماعی برای ساخت دست‌دندان

اهمیت معاینات دندانپزشکی افراد دیابتی

به نقل از دندانه : کمک‌هزینه ۲میلیونی سازمان تامین‌اجتماعی برای ساخت دست‌دندان

تعرفه یک دست دندان مصنوعی تا سال۹۹ مبلغ ۲۰۰هزار تومان بود که با افزایش ۱۰برابری به ۲میلیون تومان رسید.

معاون نظارت و تعهدات کوتاه‌مدت اداره‌کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی، پرداخت هزینه اقلام و وسایل کمک‌پزشکی را یکی از تعهدات کوتاه‌مدت سازمان تأمین‌اجتماعی معرفی کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵۲ قلم وسایل کمک پزشکی، تحت پوشش قرار دارند و علاوه بر این ۱۵۲ قلم؛ هزینه آندوپروتزها که در داخل بدن افراد نصب می‌شوند و در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز مطابق تعرفه‌ها و قوانین موضوعه، توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.

کمک‌هزینه ۲میلیونی سازمان تامین‌اجتماعی برای ساخت دست‌دندان – محمد بایندریان با اشاره به بازنگری و اصلاح مبلغ قابل پرداخت برای وسایل کمک پزشکی در دوره‌های مختلف زمانی، گفت: از سال ۹۳ تا ۹۹ افزایش قیمت نداشتیم که در این دوره، افزایش قیمت وسایل کمک پزشکی را شاهد بودیم. به عنوان نمونه برای عینک ما تا قبل از سال ۹۹ مبلغ ۴۰ هزار تومان پرداخت می‌کردیم. با توجه به تغییرات قیمتی این اقلام در این دوره و برای حمایت موثرتر از بیمه‌شدگان و بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان، در سال ۱۴۰۰ افزایش تعرفه وسایل کمک پزشکی در دستور کار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفت و افزایش قیمت قابل توجهی برای همه وسایل کمک پزشکی از جمله اقلام پرمصرفی مثل عینک، دندان مصنوعی، صندلی چرخدار و لنزهای چشمی صورت گرفت.

کمک‌هزینه ۲میلیونی سازمان تامین‌اجتماعی برای ساخت دست‌دندان – وی به تعرفه قابل پرداخت بابت ساخت دست دندان اشاره کرد و گفت: برای یک دست دندان مصنوعی تا سال ۹۹ مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شد که با افزایش ۱۰ برابری به ۲ میلیون تومان رسید. تعرفه نیم‌دست دندان مصنوعی نیز از ۱۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه