اهداي تجهيزات پزشکي تخصصي به درمانگاه هلال احمر پيشوا

هلال احمر

خبرگزاری اول دنت -به همت خانواده خیّر، مرحومه عذرا فلاح پور، تجهیزات پزشکی تخصصی با ارزش افزون بر 11 میلیارد ریال تهیه و به درمانگاه هلال احمر شهرستان پیشوا اهدا شد.
به گزارش خبرگزاری اول دنت، آیین رونمایی از تجهیزات پزشکی وقف شده در درمانگاه هلال احمر شهرستان پیشوا طی مراسمی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و خانواده آن مرحومه برگزار شد.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد، این تجهیزات که توسط خانواده خیر مرحومه عذرا فلاح پور و در راستای نیات واقف تهیه شده، شامل دستگاه سونوگرافی، فیزیوتراپی و دستگاه‌های تخصصی دندانپزشکی به ارزشی افزون بر 11 میلیارد ریال است.
شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص گفت: جمعیت هلال احمر که در یکصدمین سالگرد تأسیس آن هستیم و با شعار 100 سال خدمت بی منت، در خدمت هموطنان هستیم، اولین نهاد خیریه است که نقش بین المللی هم دارد.
وی افزود: افتخار داریم که در یک نهاد مردمی و عام المنفعه خدمت می‌کنیم و پس از اوقاف و آستان قدس رضوی، سومین نهاد موقوفه دار کشور هستیم.
فتحی بیان کرد: در استان تهران نیز موقوفات متعددی با حمایت‌های خیرین در اختیار داریم که درآمد‌های حاصل از هر موقوفه را در راستای نیات واقف، هزینه خواهیم کرد.
در ادامه، نماینده خانواده واقف، ضمن تقدیر از جمعیت هلال احمر جهت ارائه خدمات مختلف به هموطنان، درخواست کرد، با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه هلال احمر، نیاز‌ها و ظرفیت‌های موردنیاز برای هموطنان انعکاس قابل توجهی یابد تا از این طریق، نیات خیر مردم و واقفین بیشتری به سوی این جمعیت هدایت شود و مایه خیر و برکت بیشتری برای نیازمندان و هموطنان گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه