پیام تبریک رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت فرارسیدن سال نو 1402

پزشکی

دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی سال جدید را به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده پزشکی تبریک گفت.

به گزارش اول دنت و  دانشکده پزشکی، دکتر محمد تقی بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی با صدور پیامی، ضمن تبریک سال نو به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده، سالی سرشار از شادی، سلامت و موفقیت برای ایران عزیزمان و صلح و آرامش برای مردم دنیا خواستار شد.

متن پیام به این شرح است:

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی / ازین باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی نوروز
دانشکده پزشکی تهران علی رغم تمام مشکلات و ناملایمات، به مدد توفیقات الهی و پشتوانه اساتید دلسوز، دانشجویان با انگیزه و کارکنان ساعی در تمام عرصه ها از جذب دانشجویان نخبه تا افزایش پذیرش دانشجوی داخلی و خارجی، کسب رتبه های برتر پژوهشی، جذب اساتید جوان و فرهیخته، در سال گذشته به حرکت رو به پیشرفت خود ادامه داده و سربلند خارج شده است.
امروز ما امانتدار پرچم پر افتخار دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور هستیم. امیدواریم در سال پیش رو، چون همیشه دست در دست یکدیگر با تمام تلاش و توان و امید به آینده، امین این گوهر ناب باشیم و به گفته فردوسی بزرگ، هماره سبب خیر و نیکی باشیم که می فرماید: بکوشید نیکی به بار آورید/ چو دیدید سرما، بهار آورید.
در این روزهای پایانی سال و در آستانه آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، دست نیاز به سوی معبود بی نیاز بر آورده و سلامت، سعادت و سرافرازی یکایک خانواده بزرگ دانشکده پزشکی، از اساتید گرانمایه تا دانشجویان عزیز و کارکنان گرامی را خواستارم و امیدوارم سال جدید سرشار از شادی و سلامت و موفقیت برای ایران عزیزمان و صلح و آرامش برای مردم دنیا باشد.
به امید ظهور مصلح کل و طلیعه بهار واقعی.

دکتر محمدتقی بیگ محمدی
رئیس دانشکده پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه