مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه عصر دوشنبه در نشست با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با کمیته امداد هدف‌های مشترکی دارند و جامعه هدف آنها هم راستاست لذا باید در جهت رفع مشکلات مردم همکاری‌ها بیشتر شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: گستره کمک‌های خیرخواهانه هلال احمر این فرصت را ایجاد می‌کند که بتواند در بسیاری از ابعاد درمانی شامل (خدمات ارتوپدی، دندانپزشکی، داروهای خاص، وام درمانی جهت بیماری‌های صعب العلاج و…)،با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری و تعامل داشته باشد و خدمات و پشتیبانی حداکثری به جامعه هدف ارائه دهد.

وی تصریح کرد: اخیراً در درمانگاه هلال احمر متخصصین قلب هم به متخصصین خدمات دهنده اضافه شده است و بزودی شاهد راه اندازی مطب تخصصی اورولوژی به همراه تجهیزات سنگ شکن کلیه هستیم.

ایزد پناه از پایش سلامت کارکنان در ادارات خبر داد و گفت: با هماهنگی حوزه بهداشت و درمان هلال احمر استان با ادارات و با استفاده از ظرفیت پزشکان داوطلب با اجرای طرحی درمانی هر دوره زمانی، یک بار به ادارات مختلف مراجعه نموده و کارکنان را از نظر جسمی مورد ویزیت رایگان و دوره‌ای قرار می‌دهیم.

در ادامه این نشست هر یک از حوزه‌های دو دستگاه اجرایی به بیان فعالیت‌های خود پرداختند و همچنین مقرر شد تفاهم نامه‌ای بین دو دستگاه پس از تنظیم و تدوین در آینده‌ای نزدیک به امضا برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه