دندانپزشکان از شکست‌های خود می‌گویند

قسمت های 23 و 24 پادکست Bistory در هفته دوم و سوم ژوئیه 402 منتشر شد. در این دو قسمت شما به خاطرات و تجربیات دندانپزشکان از شکست ها و شکست های آنها در طول زندگی حرفه ای خود گوش می دهید. . p>

مقدمه نوشته شده در مقدمه این قسمت را بخوانید:

شاید از دیدگاه افرادی که موقعیت اجتماعی دندانپزشکان را از دور تماشا می کنند، باور اینکه دندانپزشکان در زندگی حرفه ای خود با شکست مواجه شده اند سخت باشد، اما حقیقت این است که شکست بخشی از زندگی همه است. از ما مخصوصا دندانپزشکان و به یقین می توان گفت هیچ دندانپزشکی نیست که طعم شکست را در حرفه حرفه ای و فعالیت های درمانی خود ندانسته باشد
اگرچه در فرهنگ ما همیشه بر تلاش برای پیروزی تاکید شده و شکست اشتباه است و پذیرش آن و تسلیم شدن در برابر آن ناپسند و محکوم است، اما باید بپذیریم که شکست بخشی از مسیر زندگی است که راه گریزی از آن نیست. . اما آنچه احتمالاً بسیاری از ما یاد نگرفته ایم این است که چگونه با شکست کنار بیاییم و البته بر آن غلبه کنیم.
در جامعه ایران حتی اعتراف به شکست جسارت می‌خواهد، اگرچه از برخی دوستان می‌خواهیم داستان شکست‌های خود و نحوه برخورد با آن، درد و فشاری که برای مقابله با آن متحمل شده‌اند و چگونه توانسته‌اند را برای دیگران تعریف کنند. بر شکست ها غلبه کنید هضم کنید و ادامه دهید.

این بار تصمیم گرفتیم به سراغ تجربه زندگی شده دندانپزشکان از شکست برویم و خاطرات آنها را از شکست هایی که در روند درمان تجربه کرده اند، یا ناتوانی آنها در تعامل و ارتباط با بیمار، یا پشیمانی از انتخاب هایی که انجام داده اند، بشنویم. در زندگی حرفه ای خود به عنوان دندانپزشک.

br />
گوش دادن به داستان‌های شکست دندان‌پزشکان فرصتی را برای سایر همکاران به‌ویژه جوان‌ترها فراهم می‌کند تا تجربیات زیسته دیگران را درباره سرنوشتی که ممکن است در انتظارشان باشد بشنوند و از آن درس بگیرند و از شکست‌ها پیشگیری یا مقابله کنند و تحمل کنند و بر آن غلبه کنند. مسیر شغلی آنها باید آماده باشد.

داستان دندانپزشکان شکست خورده را در دو قسمت خواهید شنید. قسمت اول به عنوان سیزدهمین تاریخ پلاس در قالب قسمت بیست و سوم و قسمت دوم هفته آینده به عنوان چهاردهمین تاریخ پلاس و بیست و سومین پادکست برای شما آورده خواهد شد.
امیدواریم گوش دادن به تجربه داستان های شکست دندانپزشکی برای شما روشنگر و آموزنده باشد.

همکاران دندانپزشکی که تجربیات آنها را در پادکست بیست و سوم خواهید شنید:
دکتر فیروزه گلسرخی
دکتر محمدرضا خامی
دکتر یلدا صادقی
دکتر فواد شهابیان
دکتر سعید رضا ملکی
دکتر کیانا شکفته
دکتر آرش زاهدی
دکتر زهرا سنایی
دکتر محمود وطن پور
دکتر سارا مجال
دکتر امیرحسین زرگران

همکاران دندانپزشکی که تجربیات آنها را در قسمت 24 پادکست بیستوری خواهید شنید:
دکتر مریم پیرمرادیان
دکتر وحید اخشته
دکتر علی توکلی
دکتر الهام افراز
دکتر مجید میری
دکتر مریم عدالت
دکتر علیرضا عاشوری
دکتر رها یوسف نژاد
دکتر کاوه کاظمیان
دکتر امین همایونی
دکتر گلرخ ثریا
دکتر فیروزه گلسرخی
دکتر مسعود زیرکی
دکتر سارا مرادی
دکتر سیامک شایان

پادکست بیستوری در وب سایت این پادکست و برنامه های پادکست رایج مانند گوش دادن به جعبه کاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه