خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاهای طارم ارائه می‌شود

دندانپزشکی

اول دنت:

زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: از ۱۸ اردیبهشت‌ماه به مدت یک ماه اتوبوس سیار یونیت دندانپزشکی در روستاهای محروم شهرستات حضور خواهد داشت.

محمدرضا رفعتی شامگاه دیروز (۷ اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت، اظهار کرد: از تاریخ ۹ الی ۱۵ اردیبهشت‌ماه به مناسبت هفته سلامت، برنامه‌های متعددی در شهرستان طارم برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: برگزاری قرارگاه جوانی جمعیت، همایش پیاده‌روی سالمندان به همراه نوه‌ها، افتتاح دستگاه رادیوگرافی دندان‌پزشکی چورزق، برگزاری کارگاه آموزشی احیای غربالگری برای کارکنان و … بخشی از برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان طارم است.

این مسئول با بیان اینکه سعی داریم در اجرای برنامه‌های هفته سلامت از مشارکت ارگان‌های مرتبط نیز استفاده کنیم، ادامه داد: برگزاری پیاده‌روی برای کارکنان همزمان با سنجش سلامت کارکنان، حضور همکاران شبکه بهداشت در نماز جمعه و سخنرانی، سنجش فشار خون و قندخون، حضور تیم سلامت کامل در روستای محروم سرخ‌آباد با ارایه خدمات رایگان برای کل اقدامات نیز بخشی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شهرستان طارم است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در هفته سلامت در شهرستان طارم اجرا خواهد شد، عنوان کرد: شعار امسال شعار سلامت برای همه با پزشک خانواده است. بحث پزشکی خانواده بحث گسترده‌ای است و برنامه جامعی است که فقط فرد را نمی‌بیند و جامعه را می‌بیند و سلامت منطقه را در نظر دارد و اولویت این است که بیمار از سطح یک ورود پیدا کرده و در صورت نیاز به مراکز بالاتر ارجاع داده شود و همه خدمات این مسیر رایگان است و اگر این برنامه اجرایی شود بیماران خدمات رایگان یا نزدیک به رایگان دریافت خواهد کرد.

 

 

منبع  : خبربان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه