برنامه مشترک وزارت ورزش با دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ارتقای ورزش همگانی دانشجویی

پزشکی

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران در دیدار با معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نسبت به ارتقای ورزش همگانی دانشجویی تاکید کرد.

به گزارش اول دنت ، دکتر عبدالوهاب برادارن سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در دیدار با سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نسبت به ارتقای ورزش دانشجویی تاکید کرد.

وی با تشریح حوزه های فعالیتی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای هرگونه همکاری با وزارت ورزش اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار نیز سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی نسبت به هرگونه همکاری در قالب یک اقدام مشترک با دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام آمادگی کرد.

همچنین در این دیدار که مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه عوم پزشکی ایران نیز حضور داشتند به فراخور حوزه های کاری گزارشاتی به معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ارائه شد.

گفتنی است، در دیدار سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، هماهنگی های لازم برای اجرای برنامه مشترکی در راستای توسعه ورزش همگانی دانشجویی با همراهی این دو نهاد تاکید شد.

 

منبع : دانشگاه علوم پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه