برنامه‌های گروه آموزش و ارتقای سلامت در بسیج سلامت نوروز 1402

سلامت

رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت در آستانه سال نو، فعالیت‌های آموزشی گروه در بسیج سلامت نوروزی سال 1402 را تشریح کرد.

به گزارش اول دنت و  معاونت بهداشت، دکتر نجمه الملوک امینی رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت در آستانه سال نو، فعالیت‌های آموزشی گروه در بسیج سلامت نوروزی سال 1402 را تشریح کرد.آموزش چهره به چهره و گروهی، ارسال بروشورهای آموزشی تهیه شده با موضوعات بهداشتی به واحد‌های محیطی در خصوص توزیع بین مراجعین، مسافرین در مبادی ورودی و خروجی، ترمینال‌های مسافربری و ایستگاه راه آهن از جمله فعالیت‌هایی است که به صورت روزانه انجام می‌شود. همچنین پخش کلیپ‌های متنوع آموزشی در تلویزیون قطارها و ترمینال‌های مسافربری، چاپ و نصب بنر و داربست با همکاری شهرداری و بخشداری‌های موجود در منطقه تحت پوشش از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.
در همین ارتباط آموزش مجازی از طریق سامانه شهاب نیز در سه بخش کمپین سلامت نوروزی، رادیو جاده سلامت و خودمراقبتی در سفر که حاوی کلیپ‌های کوتاه و جذاب متعدد است تهیه شده که از طریق فضاهای مجازی انتشار می‌یابد. لازم به ذکر است همه فعالیت‌ها توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه‌های تحت پوشش به صورت روزانه از روز چهارشنبه 24 اسفند 1401 تا روز یکشنبه 13 فروردین 1402 به گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت ارسال و سپس به دفتر مربوطه در وزارت متبوع گزارش می‌شود.
درپایان امینی در همین ارتباط از زحمات همه همکاران آموزش و ارتقای سلامت در شبکه‌های تحت پوشش و معاونت بهداشت تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه