کلینیک دندانپزشکی قدس

در کلینیک دندانپزشکی قدس با مدیریت دکتر محسن بیاتی و دکتر سیما احمدی، سعی بر حفظ حقوق مراجعه‌کنندگان داریم. ما همواره سعی در ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در اسرع وقت و در چارچوب اعتماد و رضایت بیمار داریم.

به کلینیک دندانپزشکی قدس خوش آمدید. بهترین کلینیک دندانپزشکی شهر قدس که در شهر قدس واقع شده است و تیمی از دندانپزشکان و متخصصان کلاس جهانی را در زمینه‌های مختلف در خود جای داده و تا به امروز به بیش از 50000 بیمار خدمات ارائه داده است. کلینیک ما بزرگ‌ترین ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در شهر قدس است که بهترین متخصصان دندانپزشکی را به کار گرفته شده است.

تیم ما متعهد به ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی ممکن با استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته است تا از بالاترین سطح راحتی در محیطی که راحتی خانه را ارائه می‌دهد، تضمین شود که بهترین نتایج را برای همه افراد به ارمغان می‌آورد.

ما بهترین دندانپزشکان را گردآوری کرده‌ایم تا راه‌حل‌های جامع مراقبت از دندان را به شما ارائه دهیم و به شما کمک کنیم لبخندی درخشان‌تر داشته باشید. متخصصان کلینیک دندانپزشکی اطمینان حاصل می‌کنند که هر بازدید شما از کلینیک دندانپزشکی قدس یک تجربه فوق‌العاده خواهد بود.

شنبه
10:30 الی 20
یکشنبه
10:30 الی 20
دوشنبه
10:30 الی 20
سه شنبه
10:30 الی 20
چهار شنبه
10:30 الی 20
پنجشنبه
تعطیل
جمعه
تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *