کلینیک دندانپزشکی اکسیر

کلینیک دندانپزشکی اکسیر به هدف ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی و زیبایی توسط دندانپزشکان متخصص این رشته و پس از گذراندن مراحل مختلف کسب مجوز از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی از سال 1400 تاسیس شد.

این کلینیک با توجه به نیازهای جامعه امروز به صورت ویژه ای طراحی و ساخته شده است. به طوری که هرکدام از واحدهای درمانی مجزا از یکدیگر بوده که امکان ایجاد فضای خصوصی برای مراجعه کنندگان فراهم می آورد و نتیجه آن احساس آسایش و آرامش خاطر برای مراجعه کنندگان میباشد.

همچنین با توجه به تخصصی شدن خدمات دندانپزشکی از متخصصین مجرب در رشته های کودکان، زیبایی، ایمپلنت، جراحی و اوردنسی جهت انجام اقدامات دندانپزشکی به صورت ایده آل بهره برده می شود. در کنار این دندانپزشکان متخصص، تیم پرستاری و پذیرش حرفه ای و با سابقه به ارائه خدمات می پردازند.

فضای داخلی کلینیک با داشتن اتاق های جداگانه محیطی مناسب با درمان را فراهم می کند. اتاق های جراحی ایمپلنت، کودکان و زیبایی به همین منظور طراحی شده اند.

در کلینیک دندانپزشکی اکسیر تمامی استانداردهای لازمه از نظر فضای درمانی و همچنین اصول استریلیزاسیون رعایت شده و این مرکز مجهز به اتاق استریل مرکزی و سایز اتاق های مربوط به استریل می باشد.

شنبه
یکشنبه
دوشنبه
سه شنبه
چهار شنبه
پنجشنبه
جمعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *