کلینیک دندانپزشکی مینادیس

سلامت دهان و دندان خود را به تعویق نیندازید! آیا دندان های کج، زرد و ناسالم شما را ناراحت می کند؟ آیا دغدغه های زیبایی شناختی شما بر زندگی اجتماعی و شغلی شما تأثیر می گذارد؟
ما در کلینیک دندانپزشکی مینادیس که شامل مراقبت‌ها و خدمات ممتاز در استانداردهای بین‌المللی است، با روش‌های مراقبت و درمان سفارشی، دیدگاه‌های نوآورانه، متخصصان ارتودنسی و پریودنتولوژی، متخصصین اطفال، جراحان فک و صورت و دندانپزشکان متخصص در زمینه‌های خود لبخندی سالم برای شما به ارمغان می‌آوریم.

کلینیک دندانپزشکی در گیشا

ما به عنوان یک کلینیک سیستماتیک و یکپارچه دندانپزشکی در گیشا که در چند شاخه، عمدتاً ارتودنسی، ایمپلنت، دندانپزشکی زیبایی، بیماری های لثه و درمان های عمومی دندانپزشکی خدمات ارائه می دهیم، با اقدامات خود درهای یک زندگی سالم را می گشاییم که راه حل های دائمی برای مشکلات بیماران به ارمغان می آورد.

درمان های دندانپزشکی خود را با بهترین کلینیک دندانپزشکی در گیشا انجام دهید و با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی به زیبایی لبخند بزنید! کارکنان کلینیک دندانپزشکی مینادیس ما در این کلینیک منتظر شما هستند…

دندانپزشکان تخصصی کلینیک دندانپزشکی مینادیس

متخصصان ارتودنسی و ایمپلنت، پزشکان پریودنتولوژی که از بهترین دانشکده‌های دندانپزشکی کشور  فارغ‌التحصیل شده‌اند، دوره‌های تخصصی خود را با موفقیت به پایان رساندند، در بسیاری از کنگره‌های ملی و بین‌المللی سخنرانی‌های شفاهی و کتبی ارائه کرده اند، مقالات علمی را در مجلات بین‌المللی منتشر کرده و راه‌حل‌های سریع و مؤثری را برای خود ارائه کرده‌اند.

با پزشکان کلینیک دندانپزشکی در گیشا ملاقات کنید تا از شر مشکلات سلامت دهان و دندان خود که شما را آزار می دهد و روحیه شما را بر هم می زند خلاص شوید.

شنبه
9 الی 21
یکشنبه
9 الی 21
دوشنبه
9 الی 21
سه شنبه
9 الی 21
چهار شنبه
9 الی 21
پنجشنبه
9 الی 13
جمعه
تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *