۵۰ پزشک جهادی عازم پارسیان می‌شوند

۵۰ پزشک جهادی عازم پارسیان می‌شوند

طبق اطلاع رسانی از خبربان

۵۰ پزشک جهادی عازم پارسیان می‌شوند – به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر غلامعباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان امشب در گفت و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: ۵۰ پزشک و دندانپزشکی عمومی و متحصص به مدت ۴ روز عازم شهرستان پارسیان می‌شوند.

۵۰ پزشک جهادی عازم پارسیان می‌شوند
۵۰ پزشک جهادی عازم پارسیان می‌شوند

به گفته وی، پزشکان جهادی شامل ۴۰ پزشک از تهران و ۱۰ پزشک از مرکز هرمزگان هستند که در تحصص‌های داخلی، زنان و زایمان، نوزادان، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی و دندانپزشکی است که خدمات تشخیصی و ارجاعی را انجام و در صورت نیاز به درمان تکمیلی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

این پزشک متخصص خاطرنشان کرد: برآورد می‌شود که بیش از ۸ هزار خدمت پزشکی در این ۴ روز در شهرستان پارسیان به طور کاملا رایگان انجام و در صورت نیاز به درمان تکمیلی، بیمار به طور رایگان به بندرعباس منتقل خواهد شد تا روند درمانی وی در مرکز استان انجام گیرد.

دکتر مومنی همچنین  در مورد ۵۰ پزشک جهادی عازم پارسیان می‌شوند تاکید کرد: در بخش دندانپزشکی نیز کلیه خدمات دهان و دندان در این ۴ روز به مردم به طور رایگان ارائه خواهد شد.

قرارگاه مردم با همت استاندار هرمزگان و راهبری دکتر مهری مشاور استاندار در راستای توسعه خدمات حمایتی در حوزه سلامت و معیشت ایجاد شده است و تاکنون بیش از ۳۰ اردوی جهادی حوزه سلامت در هرمزگان به انجام رسانیده است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه