پیام تقدیر و تشکر انجمن دندانپزشکی ترکیه و سوریه از جامعه دندانپزشکی ایران و دکتر علی تاجرنیا رییس هیات مدیره جامعه

دکتر علی تاجرنیا

فدراسیون جهانی دندانپزشکی FDI عمیق‌ترین همدردی خود را با مردم سوریه و ترکیه که از زلزله‌های ویرانگر اخیر که خسارات گسترده و تلفات جانی به بار آورده و بسیاری از مردم را به شدت نیازمند کمک کرده است، ابراز می‌کند.
در پاسخ به این بحران، FDI از اعضا و متخصصان بهداشت دهان و دندان خود در سراسر جهان می‌خواهد تا برای کمک به بسیج تلاش‌های امدادی برای آسیب‌دیدگان در سراسر منطقه کمک‌های مالی انجام دهند.  انجام تلاش‌های جمعی برای کمک به سوریه و ترکیه در مسیر بهبودی و ارائه کمک‌های بسیار مورد نیاز در این زمان دشوار بسیار مهم است.
بیایید دور هم جمع شویم و حمایت بی دریغ خود را از مردم سوریه و ترکیه در ساعت نیازشان ابراز کنیم.  من قویاً از همه انجمن های عضو FDI و متخصصان بهداشت دهان و دندان در سراسر جهان می خواهم که دست یاری دراز کنند و سخاوتمندانه کمک مالی کنند.  ما باید در تلاش‌هایمان متحد باشیم و با سوریه و ترکیه همبستگی کنیم.»
پروفسور احسان بن یحیی، رئیس FDI

اگر می خواهید از تلاش های بشردوستانه در سوریه حمایت کنید، می توانید برای اطلاعات بیشتر با عضو FDI، انجمن دندانپزشکی سوریه به آدرس info@syriadent.org.sy تماس بگیرید.
برای ترکیه، می‌توانید با عضو FDI، انجمن دندانپزشکی ترکیه (TDA) به آدرس tdb@tdb.org.tr تماس بگیرید یا به حساب‌های درج شده که توسط TDA برای تلاش‌های امدادی راه‌اندازی شده‌اند، حمایت مالی ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه