توقیف ۲ شناور حامل قاچاق/ ۶۶۰۰ وسیله دندانپزشکی آمریکایی کشف شد

توقیف ۲ شناور حامل قاچاق/ ۶۶۰۰ وسیله دندانپزشکی آمریکایی کشف شد

توقیف ۲ شناور حامل قاچاق/ ۶۶۰۰ وسیله دندانپزشکی آمریکایی کشف شد

توقیف ۲ شناور حامل قاچاق/ ۶۶۰۰ وسیله دندانپزشکی آمریکایی کشف شد- به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله و مبارزه با قاچاق را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و کشفیات گسترده‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: مجموعه مرزبانی بوشهر با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی و انتظامی، ادارات و ارگان‌های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب کشور را به کار گرفته است.

شرفی افزود: در پی اقدام اطلاعاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر روز گذشته حین گشت‌زنی و کنترل شناورهای عبوری در سواحل، موفق شدند ۲ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در حال انتقال بار به ۲ دستگاه خودرو را در اسکله دلوار شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: مأموران در بازرسی از شناوران و خودروهای توقیف شده، ۶ هزار و ۶۸۵ عدد تجهیزات دندان پزشکی آمریکایی، بیش از هزار عدد تزریقات پزشکی، ۴۲۵ کیلوگرم سیم ارتودنسی دندان، ۷۹۴ عدد شارژر موبایل، ۸۴ جفت کفش، ۵۴ لیتر روغن خوراکی و… کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری چهار نفر به اتهام حمل بار قاچاق، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۹۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه