بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان کجاست؟

بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان کجاست؟

به نقل از «ایمنا»
بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان کجاست؟

 

بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان کجاست؟ – خدمات دندانپزشکی در بعضی از کشورهای جهان از اهمیت بالایی برخوردار است. چنین کشورهایی معمولا شرایط و مزایای مناسبی برای جذب افراد متخصص در حوزه دندان‌پزشکی از سراسر جهان در نظر می‌گیرند.بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان کجاست؟

ازهمین‌رو بسیاری از دندانپزشکان ایرانی برای پیشرفت در زمینه شغلی خود و کسب تجربه‌های جدید در زندگی به مهاجرت فکر می‌کنند.
اگر شما هم دندان‌پزشک هستید، حتما بارها درباره مهاجرت و مقصد آن فکر کرده‌اید. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان کجاست. با صرف چند دقیقه از وقت ارزشمندتان برای مطالعه این مقاله با بهترین کشور برای دندانپزشکی آشنا خواهید شد.
کانادا؛ بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان ایرانی
طبق گزارش US News & World، در حال حاضر کانادا از نظر تعادل کار، زندگی، خانواده و تفریح رتبه اول در جهان را دارد. زندگی در کانادا بسیار آرام است و بیشتر افراد این کشور ارتباط صمیمانه و دوستانه‌ای با یکدیگر دارند. از همه مهم‌تر، نیاز به نیروی متخصص دندانپزشکی در کانادا کاملا احساس می‌شود. درواقع، رشد جمعیت، افزایش سن شهروندان، کمبود نیروی کار و پیشرفت تکنولوژی در تشخیص و درمان نیاز به دندان‌پزشکان جدید را در این کشور افزایش داده است.

ازهمین‌رو، اگر در حوزه دندان‌پزشکی فعال هستید، مهاجرت به کانادا یک فرصت عالی برای کشف یک زندگی جدید محسوب می‌شود. علاوه‌بر این، شرایط تحصیل در کانادا در این رشته به‌دلیل برنامه‌های ویژه دولت فدرال نسبت به سایر کشورها راحت‌تر است.بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان کجاست؟

درآمد دندان‌پزشکان در کانادا؛ رویاهایتان را در این کشور بسازید!
یکی از دلایلی که کانادا به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشک شناخته می‌شود، درآمد بالای آن است. با کمی جست‌وجو در سایت‌های استخدام دندانپزشک در خارج از کشور می‌توانید جاب آفر کانادا با دستمزدهای فوق‌العاده پیدا کنید. حقوق موردانتظار برای یک دندان‌پزشک تمام‌وقت به‌طورمتوسط بین ۱۲۰ هزار تا ۲۴۰ هزار دلار کانادا در سال است.بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان کجاست؟

مزایای مهاجرت دندانپزشکان به کانادا
در این بخش از مقاله دلایلی که باعث شده است کانادا به‌عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت دندانپزشکان شناخته شود، بررسی می‌کنیم. علاوه‌بر درآمد بالای دندانپزشکی در این کشور، کلیه افراد از طریق سیستم ملی (پوشش جهانی سلامت) مراقبت‌های بهداشتی رایگان در سطح عالی دریافت می‌کنند. در بسیاری از موارد، مراقبت‌های بهداشتی خصوصی نیز به‌عنوان یک مزیت شناخته می‌شود که براساس آن، خدمات دندان‌پزشکی نیز عرضه می‌شود.

علاوه‌بر شرایط خوب برای شغل و زندگی، کانادا یکی از زیباترین مقاصد طبیعی دنیا است که سالانه افراد بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند؛ زیرا این کشور بسیار غنی است و شهرهایی با فرهنگ‌ها و مراکز تاریخی متنوع دارد. با انتخاب کانادا به‌عنوان مقصد مهاجرت خود از مزایای زیر نیز بهره‌مند خواهید شد:

دریافت اقامت دائم کانادا دریافت معتبرترین پاسپورت جهان دسترسی به دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی بهره‌مندی از انواع مزایای اجتماعی فراهم شدن امکان دریافت تابعیت دوگانه بعد از چهار سال از اقامت برخورداری از حمایت قوانین کانادا و منشور حقوق و آزادی‌های کانادا
کانادا علاوه‌بر جذب نیروهای متخصص از سراسر جهان، اقدام به عرضه ویزای مدرسه نیز کرده است. با استفاده از ویزای مدارس کانادا، کلیه افراد زیر ۱۸ سال می‌توانند در مقاطع تحصیلی گوناگون مشغول تحصیل شده و از مزایایی مانند شرکت در جشن‌های تابستانی یا ورزش‌های زمستانی بهره‌مند شوند.بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه