ارتودنسی سریع با بریس مثلثی روشی ملایم تر و سریع تر از سایر روش ها

ارتودنسی

بریس‌های سریع، درمان ارتودنسی نسبتا جدید و هیجان انگیز هستند که دندان‌ها را بسیار سریع‌تر از بقیه بریس‌های ثابت معمول مرتب و صاف می‌کند. بریس‌های سریع گزینه درمان موثر برای بیماران با انواع مشکلات ارتودنسی هستند، از جمله:

  •  دندان‌های ناهمتراز
  •  شلوغی دندان‌ها
  •  فاصله بین دندان‌ها
  •  مشکلات بایت

 بریس‌های سریع دندان‌ها را صاف می‌کنند و لبخندی زیبا با ظاهری سالم ایجاد می‌کنند که اعتماد به نفس شما را بالا می‌برند و شما را قادر می‌سازند که با افتخار و غرور لبخند بزنید. به طور معمول، درمان حدود 50٪ سریعتر از بریس‌های ثابت معمول عمل می‌کند. زمان درمان بستگی به پیچیدگی مورد دارد، موارد جزئی ممکن است ظرف 3 ماه تمام شوند، در حالی که موارد پیچیده‌تر معمولا بین 10 تا 12 ماه طول می‌کشند. بریس‌های سریع به شیوه‌ای متفاوت از بریس‌های ثابت معمول کار می‌کنند، به طور معمول، بریس‌های ثابت روکش دندان‎ها و سپس قسمت ریشه را حرکت می‌دهند. بریس‌های سریع بخش ریشه دندان‌ها را از روز اول حرکت می‌دهند، بدین معنا که کل دندان با هم حرکت می‌کند که به طور چشمگیری زمان درمان را کاهش می‌دهد. بریس‌های سریع از براکت‌های مثلثی شکل استفاده می‌کنند، نه براکت‌های مربعی، که انعطاف پذیری سیم را افزایش می‌دهند و تنها یک سیم استفاده می‌شود، بنابراین بریس ظریف و سبک است.

ردیف نبودن دندان‌ها از مهمترین و شایع‌ترین مشکلات دهانی می‌باشد که از طریق درمان ارتودنسی قابل حل است. ارتودنسی سریع دندان یکی از جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا است که در [shortcode-variables slug=”name1″] با وجود تجهیزات جدید و به روز دنیا قابل انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه