ارائه ۷۰۰ خدمت پزشکی و بهداشتی در اردوی جهادی به مردم یک روستا در تنگستان

خدمت پزشکی

بوشهر-  به نقل از ایرنا و به گزارش اول دنت- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در اردوی یک روزه جهادی این دانشگاه در روستایی در تنگستان، ۷۰۰ خدمت پزشکی و دندانپزشکی به مراجعین ارائه شد.

حسن ملکی‌زاده روز پنجشنبه در حاشیه اردوی جهادی شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بندرعامری شهرستان تنگستان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ارائه ۷۰۰ خدمت پزشکی و دندانپزشکی، ارائه آموزش‌های کمک‌های اولیه و احیا قلبی ریوی، جوانی جمعیت و بهداشت دهان دندان به ۸۵۰ نفر و ارجاع ۴۰ نفر از مراجعه‌کنندگان برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز درمانی بالاتر را از خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی انجام شد.

وی افزود: استقبال گسترده اهالی این بندر از خدمات ارائه ‌شده پزشکی، شیرینی ارائه خدمت به مردم را بیشتر می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر تصریح کرد: حضور مسئولان در این برنامه‌ها برای آشنایی با آلام و مشکلات مردم بسیار مفید است.

ملکی‌زاده عنوان کرد: در این اردوی جهادی یک روزه متخصصان اطفال، چشم، داخلی، زنان، اورتوپد، ارتودنسی، خدمات دندانپزشکی، کارشناسان تغذیه و سلامت روان خدمات رایگان ارائه دادند.

وی اضافه کرد: هزینه دارویی مصرفی در این اردو ۲۸۳ میلیون ریال بوده که به‌صورت رایگان در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر هدف از برگزاری اردوهای جهادی را ارائه خدمات رایگان و بهره‌مندی ساکنین مناطق کم برخوردار از خدمات تخصصی پزشکی عنوان کرد.

در این اردوی جهادی ضمن ویزیت رایگان مردم به دانش آموزان از طرف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بسته‌های بهداشتی اهدا شد و کارکنان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر نیز آموزش‌های کمک‌های اولیه و احیا قلبی ریوی لازم را به دانش آموزان و مردم ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه