ارائه ۲۰۰۰ مورد خدمات دندان‌پزشکی به مردم منطقه محروم «بزنوید»

دندان‌پزشکی

الیگودرز- رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز از ارائه دو هزار مورد خدمات دندان‌پزشکی به مردم منطقه محروم «بزنوید» این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اول دنت ، حمزه طولابی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با هدف محرومیت زدایی و ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم منطقه «بزنوید» پس از استقرار و نصب تجهیزات گروه جهادی دندانپزشکی «رهروان مهدوی» در مرکز بخش «ذلقی»، ۲۷ دندانپزشک و ۱۰ نفر دستیار و عوامل اجرایی پای کار آمدند.

وی افزود: ظرف مدت چهار روز، از تاریخ ۳۱ فروردین لغایت چهار اردیبهشت ۱۴۰۲، بیش از دو هزار مورد خدمات دندان پزشکی به محرومین منطقه ارائه شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز، گفت: این خدمات شامل معاینه دهان و دندان و فک، جرم گیری و بروساژ، جراحی دندان، جراحی مینور دهان و دندان، ترمیم و درمان ریشه، جراحی دندان شیری، ترمیم دندان شیری، پالپوتومی و پالپکتومی، روکش استنلس استیل، رادیوگرافی دندان و توزیع داروی رایگان، بود که انجام شد.

طولابی، عنوان کرد: یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها، نیازهای پزشکی و سلامت است و گروه‌های جهادی اثبات کردند که با تمام توان به منویات رهبری لبیک می‌گویند و برای خدمت به قشر محروم در این زمینه پای کار هستند.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه