۷۸۰ نفر در بخش غیزانیه خوزستان خدمات پزشکی دریافت کردند

نماینده تیپ جهادی ۱۲ مستضعفین خوزستان با اشاره به ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی به ساکنان بخش غیزانیه اهواز گفت: به بیش از ۷۸۰نفر در بخش غیزانیه خوزستان خدمات پزشکی ارائه شد.

موسی خنافره  در گفت‌وگو با خبرنگار اول دنت در اهواز، به برگزاری اردوی جهادی و اجرای طرح ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در بخش غیزانیه اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات پزشکی در بخش‌های قلب، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی، داخلی، فیزیوتراپی، مشاوره تغذیه و دندانپزشکی به بیش از 780 نفر ارائه شد.

وی هدف از اجرای این اردو را خدمات‌رسانی به شهروندان بخش غیزانیه و به نام و پاسداشت یاد شهدای این بخش عنوان کرد، گفت: اردوی جهادی پزشکی با مشارکت گروه‌های جهادی “حاج عبدالله والی” کمیته امداد خوزستان، “راه خدا” دانشگاه علوم پزشکی اهواز، “حضرت ولیعصر(عج)” خوزستان، فرمانداری، حوزه مقاومت بسیج 4 مشترک ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) اهواز و برخی دیگر از شرکت‌ها محقق شد.

به گزارش اول دنت، بخش غیزانیه یکی از بخش‌های کلانشهر اهواز در استان خوزستان است، این بخش در واقع بزرگترین بخش استان به شمار می‌رود و در قسمت شرقی مسیر‌های اهواز به ماهشهر، رامشیر، رامهرمز و هفتکل قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه