ژورنال‌های دندان‌پزشکی بین‌المللی در جولای۲۰۲۱ به چه موضوعاتی پرداختند؟

ژورنال‌های دندان‌پزشکی بین‌المللی در جولای۲۰۲۱ به چه موضوعاتی پرداختند؟

به گزارش اول دنت : در این نوشتار نگاهی داریم به شناخته‌‌شده‌ترین مجلات دندان‌پزشکی دنیا و مقالات آن‌ها در ماه جولای سال۲۰۲۱.

ژورنال بین‌المللی اندودنتیک

این ژورنال، نشریه‌ی رسمی انجمن‌های اندوی اروپا، دانمارک، ایرلند و لبنان است که انجمن اندوی بریتانیا آن را ماهنامه‌ منتشر می‌کند.

در این شماره به موضوعاتی مانند «دقت تست سرما بر روی دندان‌هایی که روکش کامل دارند»، «آیتم‌های ترجیحی در گزارش مطالعات مربوط به دقت تشخیص در اندودانتیکس»، «یک مطالعه‌ی آزمایشگاهی درباره دقت سه دستگاه الکترونیک اپکس یاب»، «ابزار تخمین پیچیدگی درمان اندو»، «پایداری در برابر گرما و تحلیل فیزیکی و شیمیایی سیلرهای اندودنتیک برپایه‌ی سیلیکات» و سایر موضوعات مشابه پرداخته شده است که می‌توانید آن‌ها را در آدرس زیر مطالعه کنید.

 

نگاهی به آخرین شماره‌ی ژورنال انجمن دندان‌پزشکی آمریکا

در این شماره ژورنال انجمن دندان‌پزشکی آمریکا شما می‌توانید مقالاتی با موضوعات «روند مراجعه به مطب‌های دندان‌پزشکی در سال ۲۰۲۰ در دوران پاندمی کرونا»، «آزمایش کووید ۱۹ در مطب‌های دندان‌پزشکی»، «دانشجویان دندان‌پزشکی، سلامت روان و قصد ترک تحصیل در دوران پاندمی کرونا»، «مزایای مدیکید برای سلامت دهان و دندان میانسالان کم‌درآمد» و سایر مقالات را در آدرس زیر مطالعه کنید.

 

نگاهی به آخرین شماره ژورنال تحقیقات دندان‌پزشکی

در این شماره ژورنال تحقیقات دندان‌پزشکی (JDR) شما می‌توانید مقالاتی با موضوعات «نقش دندان‌پزشکی در سلامت جهانی: چالش‌ها و اولویت‌های پژوهشی»، «ارزش خدمات دندان‌پزشکی پیشگیرانه: برآوردی با مدل انتخاب گسسته»، «گزارش بهتر مطالعات در مورد هوش مصنوعی»، «سیگنال کلسیم در تی‌سل‌ها و اختلالت التهابی مزمن حفره‌ی دهان»، «وضعیت دندان مولار سوم و خطر از دست دادن دندان‌های مولار دوم مجاور» و سایر مقالات را در آدرس زیر مطالعه کنید.

نگاهی به آخرین شماره‌ی ژورنال توان‌بخشی دهان (Journal of Oral Rehabilitation)

این ژورنال موضوعات تشخیصی و بالینی ضروری برای برقراری مجدد عملکرد دهان، پس از اختلالاتی که به دلیل تروما یا بیماری پیش آمده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این شماره شما می‌توانید مقالاتی با موضوعات «گزارش سالمندانی که تحت خشونت قرار می‌گیرند از درد گیجگاهی فکی و اختلال عملکرد فک»، «پاسخ به درمان در بیماران مبتلا به اختلالات گیجگاهی فکی مزمن با توجه به مدل درمان و تناوب فعالیت‌های پیش عملکرد دهانی»، «معیارهای تشخیصی برای اختلالات گیجگاهی فکی (DC / TMD) در کودکان و نوجوانان» و سایر مقالات را در آدرس زیر مطالعه کنید.

نگاهی به آخرین شماره‌ی ژورنال علوم دندان‌پزشکی

ژورنال علوم دندان‌پزشکی (JDS) نشریه‌ی رسمی انجمن علوم دندان‌پزشکی چین است که چهار بار در سال منتشر می‌شود و مطالبش به رایگان در دسترس عموم قرار دارند.

این نشریه مقالاتی مرتبط با تمام رشته‌های بالینی و علوم پایه‌ی دندان‌پزشکی از جمله ارزیابی استفاده از زیست مواد دندانی، داروها و روش‌های درمانی جدید، تحقیقات انجام شده بر روی کیفیت زندگی، مداخلات روانشناسی، پیشگیری، تشخیص و مدیریت عوارض درمان سرطان و غیره را منتشر می‌کند.

در شماره جولای ۲۰۲۱ این نشریه شما می‌توانید مقالاتی با موضوعات «مقایسه‌ی نمونه‌ی بزاق و سواب حلق در تشخیص کووید ۱۹»، «آنچه دندان‌پزشکان باید درباره‌ی روش‌های درمان دارویی کووید ۱۹ بدانند»، «مقایسه‌ی میکروسکوپ حقیقی و مجازی برای آموزش دوره‌ی آزمایشگاه آسیب‌شناسی دهان به دانشجویان دندان‌پزشکی»، «تأثیر ادزیو تجاری با/ بدون سیلان بر استحکام پیوند کامپوزیت‌های رزینی طی ۲۴ ساعت»، «تأثیر استفاده موضعی ملوکسیکام بر روی پالپ ملتهب دندان»، «استفاده از جراحی اپیکال برای آماده‌سازی استخوان قبل از کاشت فوری ایمپلنت و پروتزهای موقت زیبایی» و سایر مقالات را در آدرس زیر مطالعه کنید.

نگاهی به آخرین شماره ژورنال دندان‌پزشکی ترمیمی و زیبایی

این ژورنال، نشریه‌ی رسمی ۶ آکادمی، فدراسیون و انجمن بین‌المللی، آمریکایی و اروپایی در زمینه‌ی دندان‌پزشکی زیبایی است که به مطالبی با موضوعات: مفاهیم بین رشته‌ای زیبایی، ایمپلنت، مواد و تکنیک‌های پروتزهای دندانی، مواد دندانی، جوانب زیبایی ارتودنیک، پریودنتال و اندودنتیک و تحقیقات و ابداعات مرتبط با زیبایی می‌پردازد.

در این شماره از این نشریه شما می‌توانید مقالاتی با موضوعات «آنتی اکسیدان‌های طبیعی برای بهبود قدرت پیوند با مینای سفید شده»، «خمیردندان‌های زغالی: تأثیر بر روی ثبات رنگ و پوشش سطح کامپوزیت‌های رزینی»، «تأثیر استفاده از هیدروژن پراکساید ۳۷.۵ درصد بر کارایی و حساسیت دندان پس از بلیچینگ»، «متریال ترمیمی همرنگ دندان تا چه حد می‌توانند خاصیت اتوفلورسانس دندان را ایجاد کنند؟» و سایر مقالات را در آدرس زیر مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه