هزینه ایمپلنت دندان در ایران چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان در ایران چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان در ایران چقدر است؟

به گزارش صدای ایران، هزینه ایمپلنت دندان در ایران چقدر است؟ – البته اگر شما هم دندان خود را از دست داده‌اید، نیازی به نگرانی نیست! امروزه دریافت ایمپلنت از هر زمان دیگری راحت‌تر شده است و شما با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید ایمپلنت دندان خود را در مدت‌زمانی کوتاه دریافت کنید. در این مطلب با بررسی هزینه ایمپلنت دندان در ایران و آشنایی بیشتر با کاشت ایمپلنت، به شما برای رسیدن به لبخند دلخواهتان کمک خواهیم کرد.
با ایمپلنت دندان بیشتر آشنا شویم! اگر تا به حال دندان خود را از دست داده باشید، احتمالا نام ایمپلنت دندان را خیلی شنیده‌اید اما ایمپلنت دندان چیست؟
زمانی که یک فرد دندان طبیعی خود را به دلایلی همچون ضربه، فشار زیاد یا خرابی از دست می‌دهد، راهکارهای درمانی مختلفی برای جبران این آسیب، پیش روی او وجود دارد. ایمپلنت دندان یکی از این درمان ها است که شما با استفاده از آن، صاحب یک دندان جدید خواهید شد. ایمپلنت به‌عنوان یک ریشه مصنوعی در استخوان فک شما قرار می‌گیرد و با نصب یک تاج سرامیکی زیبا بر روی آن، شما لبخند جذاب خود را دوباره به دست خواهید آورد. انواع ایمپلنت دندان امروزه انتخاب‌های مختلفی برای کاشت ایمپلنت پیش روی افراد قرار دارد و اگر شما هم راجع به هزینه ایمپلنت در ایران کنجکاو باشید، بهتر است بدانید که آشنایی با انواع ایمپلنت دندان، یکی از قدم‌های مهم این روند محسوب می‌شود.هزینه ایمپلنت دندان در ایران چقدر است؟
از آنجایی که شما در کلینیک دندانپزشکی آیریک به بهترین ایمپلنت‌های روز دنیا دسترسی دارید، باید پاسخ یک سوال مهم را پیدا کنید؛ چه ایمپلنت دندانی برای من بهترین گزینه است؟ در حال حاضر کمپانی‌های بزرگی در سراسر دنیا، به تولید ایمپلنت دندان مشغولند که محصولات هر کدام از این کمپانی‌ها، دارای خصوصیات منحصربه‌فرد خود هستند.هزینه ایمپلنت دندان در ایران چقدر است؟
البته برخی از کشورها در این زمینه فعالیت بیشتری دارند و محصولاتی که در این کشورها تولید می‌شوند، سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص داده‌اند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد: · ایمپلنت آمریکایی
· ایمپلنت کره ای· ایمپلنت سوئیسی
· ایمپلنت ایرانی در بین این موارد، می‌توان گفت که ایمپلنت کره ای به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه، طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است و این مزایا باعث شده تا این ایمپلنت، به یک گزینه جذاب تبدیل شود.
البته دیگر ایپملنت‌ها نیز مزایای خاص خود را دارند و توصیه کلینیک دندانپزشکی آیریک، انتخاب ایمپلنت براساس شرایط شماست! عوامل مهم در انتخاب ایمپلنت دندان متخصصین بر این باورند که بهترین ایمپلنت برای هر شخص متفاوت است و نمی‌توان یک گزینه را به عنوان بهترین انتخاب برای همه تعیین کرد اما چه عواملی در روند تصمیم‌گیری تاثیرگذار هستند؟ در ادامه مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب یک ایمپلنت خوب را مرور می‌کنیم:
1. موقعیت دندانی که قصد جایگزین کردن آن را دارید.2. شرایطی که استخوان فک شما در آن قرار دارد.
3. میزان زمانی که برای جایگزین کردن دندانتان در اختیار دارید.4. هزینه ایمپلنت دندان موردنظر شما.
پیشنهاد می‌کنیم که تصمیم‌گیری در این مورد را به بعد از مشورت با دندانپزشک خود موکول کنید تا با اتخاذ یک تصمیم آگاهانه، یک نتیجه ایده‌آل برای شما به ارمغان آید! هزینه ایمپلنت دندان در سال 1401 در حال حاضر، هزینه ایمپلنت بین ۳ تا ۱۶ میلیون تومان تخمین زده می‌شود. تفاوت قیمت در بین روندهای کاشت ایمپلنت را می‌توان به دلایلی همچون کیفیت ایمپلنت، ضمانت ایمپلنت و متخصص ایمپلنت نسبت داد.هزینه ایمپلنت دندان در ایران چقدر است؟
در ادامه یک لیست از هزینه ایمپلنت های مختلف را برای شما آماده کرده‌ایم که شما با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی آیریک می‌توانید هر کدام از این موارد را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. فراموش نکنید که این لیست، صرفا تعداد محدودی از گزینه‌های پیش روی شما را پوشش می‌دهد و در کلینیک آیریک، شما به گزینه‌های بسیار بیشتری دسترسی خواهید داشت!هزینه ایمپلنت دندان در ایران چقدر است؟
ایمپلنت ایرانی ۳A ۳.۰۰۰.۰۰۰ ندارد
ایمپلنت کره ای Snuc ۳.۳۹۰.۰۰۰ نداردایمپلنت کره ای بایوتک ۵.۰۰۰.۰۰۰ ۵ سال
ایمپلنت سوئیسی اشترمن ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۰ سالایمپلنت آمریکایی زیمر Zimmer ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ مادامالعمر
ایمپلنت سوئیسی اشترومن ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ مادامالعمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه