نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

طبق گفته خبربان

نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی 20 دی ماه در قزوین برگزار می شود.

نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی
نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ احمد خورگامی در این باره اظهارداشت: نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، تندرستی، محصولات و خدمات وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی از 20 دی ماه در قزوین برپا می شود.

خورگامی بیان کرد: این نمایشگاه تخصصی از تاریخ 20 لغایت 23 دی ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

وی در مورد نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی افزود: آگاهی و اطلاع رسانی به عموم در زمینه سلامتی و بهداشت، معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و فن آوری های مختلف در زمینه های مرتبط با نمایشگاه، ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز، معرفی محصولات و تولیدات در حوزه  ملزومات بیمارستانی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

خورگامی یادآورشد: بیش از 45 مشارکت کننده از استان های قزوین، البرز، تهران، گیلان، خراسان، اصفهان، زنجان، همدان و آذربایجان شرقی، تولیدات و محصولات خود را در حوزه های تخصصی آرایشی و بهداشتی وتجهیزات پزشکی در نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین اظهارداشت: در روزهای اخیر عده ای با پخش شایعاتی مبنی بر اینکه این نمایشگاه ویژه مشارکت آرایشگران در نمایشگاه است، تلاش کردند تا از برگزاری این رویداد جلوگیری کنند که به اطلاع عموم می رسانیم این موضوع صحت ندارد.

خورگامی گفت: نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، تندرستی، محصولات و خدمات وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان و متخصصان دایر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه