نشست هم اندیشی با موضوع بررسی مسائل روز استان در دانشگاه ایلام

نشست هم اندیشی با موضوع بررسی مسائل روز استان در دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با موضوع بررسی مسائل روز استان در دانشگاه ایلام افزود: از نظر تبدیل وضعیت ایثارگران در کشور رتبه نخست کشور را کسب کردیم و هیچ مانعی برای تبدیل وضعیت ایثارگران نداریم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم مصمم به تکمیل سامانه گرمسیری در ایلام است، گفت: در دولت سیزدهم با جدیت سامانه گرمسیری پیگیری می‌شود که ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان با بهره برداری از این طرح مشروب و سه هزار نفر بصورت مستقیم مشغول بکار می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: برای هدایت آب تا پشت سد کنجانچم سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان لازم است که قول مساعد گرفته شد تا پایان امسال آب برای سامانه گرمسیری تا پشت سد کنجانچم هدایت شود.

استاندار ایلام در ارتباط با بحث جاده سازی به ویژه جاده مهران – ایلام، گفت: تمامی تلاش‌ها ما در حال حاضر این است که لاینینگ تونل‌های این مسیر تا پایان امسال تکمیل و آسفالت تونل‌ها نیز بسرعت انجام شود.

استاندار ایلام در ادامه در پاسخ به سوال اعضای حاضر در نشست در خصوص وضعیت شهر ایلام، گفت: استانداری در امور شهرداری بصورت مستقیم دخالت نمی‌کند اما بر امور شهرداری با جدیت نظارت دارد و تا حد توان هم به شهرداری کمک می‌کند.

بهرام نیا در خصوص در خواست‌ها برای ترمیم، اصلاح و آسفالت راه مواصلاتی دانشگاه ایلام و دانشگاه دندانپزشکی ایلام گفت: پوشش لایه آسفالت برای دانشگاه ایلام و دانشکده دندانپزشکی در دستور کار است.

وی در خصوص عدم خدمات دهی به خانه باغ‌های واقع در شهرک صنعتی ایلام، گفت: خدمات آب و برق و گاز خانه باغ قطع شده است و باید بسرعت تعیین تکلیف شوند هر کسی بیش از دو سال اگر زمینی در شهرک صنعتی را تحویل گرفته و کار آغازبکار نکرده باشد، زمین طبق قانون از وی سلب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه