اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. نحوه ی صحیح بازاریابی ایمپلنت دندان
بازاریابی ایمپلنت دندان

نحوه ی صحیح بازاریابی ایمپلنت دندان

فهرست مطالب

جکی اولاسویچ کالن با بیش از یک دهه تجربه در بازاریابی دندانپزشکی و برند سازی مقالات زیادی را منتشر کرده است. ما در این خبر خلاصه جدیدترین مقاله ایشان را در مورد نحوه صحیح بازاریابی ایمپلنت دندان آورده‌ایم.

برای شروع، اگر مطب شما قبلاً تعدادی مراجعه کننده ایمپلنت دندان داشته باشد، بسیار مفید است زیرا آنها در انتشار این خبر کلید خواهند بود. با مراجعه کنندگان ایمپلنت دندان خود تماس بگیرید و از آنها دعوت کنید تا ویدئویی را ضبط کنند. ویدئویی که در آن مراجعه کنندگان توضیح می‌دهند که چگونه ایمپلنت‌های دندانی زندگی آنها را تغییر داده است. این مورد یک ابزار بازاریابی بسیار مؤثر و انجام آن نسبتاً آسان است.

بیمارانی که به دنبال اطلاعات در مورد این روش هستند می‌خواهند بدانند که افراد دیگری مانند آنها موفق بوده‌اند. این کار به آنها آرامش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا فواید فیزیکی و عاطفی طولانی مدت ایمپلنت را درک کنند.

علاوه بر ثبت توصیفات بیمار، باید نظرات بیماران ایمپلنت خود را نیز جمع‌آوری کنید و عکس‌های قبل و بعد از آن را جمع‌آوری کنید تا نکته را حتی بیشتر به خانه برسانید.

فراتر از توصیفات و بررسی‌های بیماران موجود، افرادی که به دنبال اطلاعات در مورد ایمپلنت‌های دندانی هستند می‌خواهند از مزایای این روش از دیدگاه دندانپزشک مطلع شوند. یک راه خوب برای انجام این کار و حمایت از دیگر تلاش‌های بازاریابی ایمپلنت، نوشتن وبلاگ‌ها و مقالات آموزنده است.

مطمئن شوید که روی مزایای ایمپلنت به طور کلی و همچنین مزایای آن نسبت به سایر روش‌ها تمرکز کرده‌اید.

مرحله سوم در این طرح، ایجاد یک صفحه فرود ایمپلنت دندان برای وب سایت مطب خود است. هدف این صفحه اساساً تبلیغ مزایای ایمپلنت دندان خواهد بود. در اینجا، می‌توانید توصیفات ویدئویی از بیماران خود، عکس‌های قبل و بعد که گرفته‌اید و نظراتی که جمع آوری کرده‌اید را درج کنید.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید