اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. چکیده‌ای از مقاله دکتر لوین در مورد مدیریت مطب دندانپزشکی
مدیریت مطب دندانپزشکی

چکیده‌ای از مقاله دکتر لوین در مورد مدیریت مطب دندانپزشکی

فهرست مطالب

Roger P. Levin مدیر عامل و بنیان‌گذار Levin Group، یک شرکت مشاوره مدیریت عملکرد پیشرو است که با بیش از 30000 مشتری برای افزایش تولید کار کرده است. او که یک متخصص شناخته شده در مدیریت مطب دندانپزشکی است، بیش از 60 کتاب و بیش از 4000 مقاله نوشته است و به طور مرتب سمینارهایی را در ایالات متحده و سراسر جهان ارائه می‌دهد. ما چکیده‌ای از مقاله مدیریت مطب دندانپزشکی را برای شما در ادامه خبر آورده‌ایم:

ارتباط، شفافیت و صداقت 3 کلید اصلی برای مدیریت مطب دندانپزشکی است.

  • شفافیت ابزار قدرتمند پزشکان بزرگ است.

آنان هیچ چیزی را دست‌کاری نمی‌کنند و  از کمک به شما خودداری نمی‌کنند. آنها اطلاعات جدید را در اوایل فرآیند به اشتراک می‌گذارند و حتی تیم را تشویق می‌کنند و اجازه می‌دهند کمک کنند. مدیران بزرگ می‌دانند که بازخورد صادقانه از اشتباهات جلوگیری می‌کند یا ایده‌های بهتری را می‌دهند.

  • ارتباط امری حیاتی است.

اگرچه همه چیزهایی که اتفاق می‌افتد را نمی‌توان هر لحظه با کل تیم به اشتراک گذاشت، اما هرچه بیشتر آنها را در ارتباط با جزئیات مطلع کنید، دستیابی به چشم‌انداز، اعتماد و نشان دادن ارزش‌های اصلی کمک می‌کنند.

  • صداقت باید یک ویژگی اصلی برای هر دندانپزشکی باشد.

اگر مراجعه کننده حتی متوجه شود که اطلاعات صادقانه به آنها داده نمی‌شود، به سرعت اعتماد خود را هم به دندانپزشک و هم به مطب از دست خواهند داد. سریع‌ترین راه برای تبدیل به یک پزشک نمونه داشتن به این ویژگی است.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید