لیزر بافت نرم دندان

لیزر

تکنولوژی همچنان هرروز تغییر بیشتری در زندگی ما ایجاد میکند. دندانپزشکان برای مراقبت از سلامت دهان و دندان بیماران خود هرروز بیشتر از قبل از ابزارهایی مثل لیزر دندان استفاده میکنند. با توجه به نوع لیزری که دندانپزشک شما استفاده میکند میتواند بسیاری از بیماریهای رایج دندان را با روش ملایمتر و موفقیت بیشتری درمان کند.

بایولیز یکی از ابداع کنندگان موفق لیزرهای دندانی است. با استفاده از لیزرهای متفاوت که در سراسر جهان استفاده میشود میلیونها بیمار از مزایای دندانپزشکی با لیزر مثل روش ملایمتر و بهبودی سریعتر بهره مند میشوند.

سیستم لیزر با آب که یکی از برترین لیزرها و برنده جوایز متفاوت بوده است یکی از لیزرهایی است بسیار ملایم و ایمن است و جایگزین بسیار خوبی برای ابزارهای دندانپزشکی محسوب میشود. در این روش از انرژی لیزر و اسپری آب همزمان استفاده میشود و میتواند بسیاری از مراحل و جراحیهای دنداپزشکی را بدون ضربه یا مته کاری انجام داد.

اپیک پرو

اپیک پرو یکی از لیزرهای عالی و درجه یک در صنعت دندانپزشکی است که انرژی و نوآوری بیشتری نسبت به هرگونه دیود دیگر در بازار دارد. اپیک پرو دمای نوک لیزر را برای نتایج پایدار و قابل پیش‌بینی با هر بار استفاده‚ کنترل و اندازه گیری میکند.

برخلاف لیزرهای دیود دیگر 

معرفی لیزر دیود جراحی پیشرفته و درجه یک در صنعت دندانپزشکی انرژی و نوع آوری بیشتری نسبت به هرگونه لیزر دیود دیگر در بازار ارائه میدهد. اپیک پرو با اندازه گیری و کنترل دمای نوک لیزر نتایج پایدار و قابل پیش‌بینی را با هر بار استفاده به ما نشان میدهد.

تنها لیزری که کنترل قدرت خودکار دارد

کنترل قدرت به صورت خودکار یکی از نوآوریهای منحصر به فرد بایولیز است که به اپراتور کمک میکند با اطمینان و سرعت بدون نگرانی در مورد تنظیمات پیچیده به کار خود ادامه دهد.

 

کنترل قدرت لیزر اربیوم

 

اپلیکیشنهای کلینیکی پیشرفته 

برای درمان بافت نرم اپیک پرو انتخاب بسیار حرفه‌ای محسوب میشود. نرم افزار این لیزر بیش از ۲۰ ایستگاه از پیش تنظیم شده بالینی دارد که حالتهای درمانی متعدد حالت پیشرفته برای اپراتورهای متخصص برنامه‌های کاربردی بی‌نظیر و نتایج همسان را ارائه میدهد. برخلاف دیودهای سنتی اپیک پرو به سرعت در سراسر بافت حرکت میکند و بدون هیچ گرفتگی یا مقاومتی به کار خود ادامه میدهد.

 

اپلیکیشنهای لیزر اربیوم

دقت و راحتی بیشتر 

به دلیل ابداعاتی مثل حالت پالس فوق حرارتی دیود اپیک پرو دقت و راحتی بیشتری نسبت به دیودهای سنتی دارد. حداکثر انرژی را در ۱۰ میلیونیم ثانیه پالس میکند تا بافت شل شود در نتیجه برش بهتر و آسیب حرارتی کمتر از حالت عادی ایجاد میشود.

  ارتودنسی قبل از انجام ایمپلنت (کاشت دندان) یا بعد از آن؟

 

دقت لیزر اربیوم

 

تکنولوژی نوک هوشمند لیزر 

اپیک پرو از تکنولوژی نوکهای با دوام و جدید استفاده میکند. این نوکها به صورت تخصصی و دائمی و یکبار مصرف موجود هستند که با توجه به نیازهای کلینیکی شما از آنها استفاده میکنند. هر روزه روی فناوری و توسعه نوک هوشمند لیزر کار میشود تا در صورت نیاز نوک هوشمند مناسب برای شما استفاده شود.

 

تکنولوژی لیزر اربیوم

برای اینکه باور کنید باید ببینید 

اگر شما از افرادی هستید که از لیزر دیود یا co2 استفاده میکنید حتما باید خودتان برش بافت با اپیک پرو را از نزدیک ببینید و آن را با لیزر فعلی خود مقایسه کنید. همانطور که خیلی از کسانی که از آن استفاده کرده‌اند گفتند که شما تا خودتان نبینید و امتحان نکنید نمیتوانید باور کنید که چقدر سریعتر است.

اپیک ایکس

اپیک ایکس آخرین لیزرهای دیود قابل اعتماد و مؤثر هستند. این لیزر یکی از پرفروشترین جدیدترین و پیشرفته ترین‌های صنعت لیزر است. این سیستم دارای نرم افزار جدید و پدال پای بی‌سیم است که ویژگی بسیار قابیل توجهی است. با این لیزر میتوانید سرعت عمل تسکین درد و سفید کردن را به راحتی در کنار هم داشته باشید.

 

اپیک ایکس لیزر اربیوم

آخرین تکنولوژی لیزر دندانپزشکی بدون آیروسل

اپیک ایکس لیزری است که همه مزایا را یکجا کنار هم دارد.این لیزر فاقد آیروسل است و دارای نرم‌افزار جدید و پدال پای بی‌سیم است و بین سایر نوآوریها بسیار قابل توجه است و قابلیت جراحی سریع روشهای بهداشتی متعدد (تا جای ممکن) را دارد و برای درمان درد سفید کردن دندانها یک ابزار بسیار متنوع و سازنده است.

 

لیزر اربیوم بدون آیروسل

 

اپیک ایکس دارای سه حالت درمانی مختلف و ۳۰ روش بالینی است که کارایی این لیزر را تا حد زیادی افزایش میدهد. شما با استفاده از یک دستگاه میتوانید جراحی تسکین درد و حتی سفید کردن دندان را انجام دهید با مزایایی که این دستگاه دارد هزینه‌ای که بابت آن پرداخت کرده‌اید به سرعت برمیگردد و موجب افزایش بازدهی سرمایه شما میشود.

دستیابی سریع به لبخند با دندانهای سفیدتر 

سفید کردن دندانها در مطب هنوز با تقاضای بالایی روبرو است. با این روش میتوانید منبع درآمد ثابت و قابل اطمینانی برای خود داشته باشید. هزینه آن برای بیمار بسیار مقرون به صرفه و نتیجه فوق العاده آن در کمتر از ۲۰ دقیقه قابل مشاهده است. میتوانید برای سفید کردن دندانها از لیزرهای سفید کننده امروزی استفاده کنید.

  درمان سایش دندان به خاطر دندان قروچه و سایر عوامل

 

لبخند با لیزر اربیوم

 

اپیک ایکس برای تسکین موقت دردهای جزئی مثل درد سندروم مفصل گیجگاهی فکی یا سایر اختلالات مثل تمپورماندیبولار (اختلالات مفصل فک و عضلات جونده) با استفاده از ابزار جانبی که ثبت اختراع شده‌اند میتواند درد را به سرعت تسکین دهد.

 

لیزر اربیوم سفید کننده

شروع و پایان سریعتر جراحی‌های لیزری 

اپیک ایکس نخستین فناوری بایولیز است که نوک‌های دائمی را ثبت اختراع کرد و نوکهای یکبار مصرف استاندارد به تکامل رسیدند. این برای شما به چه معناست؟ شما و تیمتان میتوانید بدون نیاز به اینکه مرتب نوک دستگاه را به صورت دستی عوض کنید به کارتان ادامه دهید.

 

جراحی‌های لیزری اربیوم

حداکثر نتایج سفید کردن دندان و افزایش درآمد با این روش 

با استفاده از epic white 2 Go درمان هم برای شما و هم برای بیمارانتان راحتتر است. شما سریعتر به درآمد میرسید.

 

نتایج لیزر اربیوم

بهداشت اپیک 

 

بهداشت لیزر اربیوم

تنها لیزر بهداشتی FDA که برای کاهش باکتری لیزر تشخیص داده شده است   

بهداشت اپیک راه حل کلی نیازهای اولیه بیماران شماست و با پروتکل‌های بهداشتی از قبل مشخص شده باکتری لیزر را کاهش میدهد که هرگز از این آسانتر نبوده است.

 

کاهش باکتری لیزر اربیوم

کاهش باکتری لیزر هیچ وقت آسان نبوده است 

  • کاهش باکتری لیزر (ضدعفونی) و کاهش التهاب
  • پاکت تراپی حذف باقیمانده غذا برای مراقبتهای پیشگیرانه
  • دیریدمان پریو (برداشتن بافت پوست مرده) سولکولار (ناحیه‌ای که بافت لثه به دندان متصل میشود) و برداشتن بافت اپیتلیال و گرانوله
  • ضایعات هرپتیک زخمهای آفتی
  • هموستاز (قطع خونریزی)

افزایش تیم تولید بهداشت و بازگشت سرمایه 

 

تیم تولید لیزر اربیوم

 

  • پروتکلهای لیزری با حداقل تهاجم که سالانه ۱۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلار درآمد اضافی ایجاد میکند
  • کتاب راهنمای استفاده از کلیدهای دستگاه نکات یکپارچه سازی عملی پروتکلهای بهداشتی مرحله به مرحله اطلاعات کد گذاری صورتحساب و موارد دیگر را ارائه میدهد.

استفاده راحت 

 

راحتی لیزر اربیوم

تنظیمات از پیش تعیین شده برای شروع سریع 

  • طراحی دستی: متناسب با نیازهای مسئول مراقبتهای بهداشتی
  • ارتباط مستقیم: با انتخاب سریع روش و تغییر تنظیمات آسان
  • عمر باتری عالی: قابل شارژ مجدد با بیش از 8 ساعت استفاده
  • سازگاربرای همه بیماران: تنظیمات با قدرت چندگانه- پیوستگی موج و پالس آرامش بخش

اپیک 10 

اپیک ۱۰ سیستم دیود کلاسیک در بین دیگر دستگاه‌های لیزر بی‌رقیب است. این سیستم در سراسر جهان توسط هزاران اپراتور استفاده میشود و ۱۰  ویژگی برتر آن شامل فناوری پدال بی‌سیم نرم افزار عالی و مطمئن با 22 برنامه پیش فرض مخصوص کلینک است. به علاوه امکان استفاده از نوکهای یکبار مصرف برای روشهای جراحی و غیر جراحی را دارد.

 

اپیک 10 لیزر اربیوم

لیزر دیود کلاسیک 

این لیزر در سرتا سر جهان توسط هزاران اپراتور با ۱۰ ویژگی منحصر به فرد استفاده میشود که پال بی‌سیم نرم افزار مطمئن و 22 برنامه پیش فرض بالینی که امکان انتخاب نوک‌های یکبار مصرف برای انواع روشهای جراحی و غیر جراحی را دارد. اپیک 10 از لحاظ زیبایی بی‌نظیر است و با تکنولوژی عالی که دارد و برنده شدن جایزه طراحی خط پایانی برای دیگر دستگاهای لیزر است.

  ایمپلنت و کاشت دندان؛ هزینه،انواع، مراحل و عوارض

هرگز بهتر از اپیک نبوده است.

اپیک 10 در اوایل سال 2012 ابداع شد و هنوز یکی از پرکاربردترین لیزرهای دیود در سراسر جهان استفاده میشود. آخرین نسخه اپیک 10 به روزترین تکنولوژی لیزر دیود موجود در بازارهای بین المللی است که از جمله ویژگیهای آن میتوان به نوکهای دائمی فن آوری پدال بیسیم اشاره کرد. تا به حال بهتر از نسخه اصلی اپیک نبوده است. توجه: قبل از اینکه این دستگاه را سفارش دهید با هیئت رئیسه دندانپزشکی کشور و ایالت خودتان در رابطه با سیاستهای استفاده از این لیزر و مسئولین بهداشتی صحبت کنید.

 

بهترین لیزر اربیوم

جراحی تسکین درد و سفید کردن به راحتی در اختیار شماست 

اپیک 10 به سه روش دندانپزشکی مجهز است که تا حد زیادی استفاده از آن را گسترش داده است. شما فقط با یک دستگاه میتوانید جراحی کنید درد را تسکین دهید و دندانها را سفید کنید که موجب درآمد سریع و بازگشت سرمایه در بلند مدت خواهد بود.

جراحی لیزری سریعتر 

اپیک ۱۰ سازگار با فناوری بایولیز است و با استفاده از نوکهای از پیش طراحی شده آن میتوانید به جراحی‌های فوری بپردازید. این برای شما چه معنایی دارد؟ شما و تیمتان میتوانید بدون نیاز به عوض کردن دائم نوک سریعتر کار خود را انجام دهید. به علاوه شما میتوانید با نوکهای یکبار مصرف در روشهای جراحی غیر تماسی مثل بیماریهای خوره‚ تبخال و پاکت درمانی استفاده کنید.

لیزر کمکی سفید کردن دندان 

سفید کردن دندانها در مطب هنوز با تقاضای بالایی مواجه است و میتواند برای شما یک منبع ثابت و قابل اعتماد درآمد باشد. هزینه‌های آن برای بیمار بسیار مقرون به صرفه است و در کمتر ۲۰ دقیقه نتایج چشمگیری به همراه دارد. ممکن است امروز بتوانید کار خود را با سفید کردن دندان شروع کنید.

 

لیزر کمکی لیزر اربیوم

تسکین سریع درد 

اپیک 10 برای برطرف کردن دردهای جزئی و موقتی است. مثلاً برای دردهای بیماری TMJ یا اختلالات مرتبط با مفصل فک و عضلات جونده استفاده میشود. اپیک ۱۰ با تنظیمات دقیق مقدار انرژی پراکنده لیزر را به بافت هدف متمرکز میکند و دستی بافت عمیق در حالت انتخابی قرار میگیرد.

 

منبع: کلینیک دنداپزشکی یگانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه