اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. یک بیمار به دلیل انجام 8 روکش، 4 کانال ریشه و 20 پر کردن معیوب دندان در یک ویزیت مجبور به شکایت از دندانپزشک خود شد
شکایت از دندانپزشک

یک بیمار به دلیل انجام 8 روکش، 4 کانال ریشه و 20 پر کردن معیوب دندان در یک ویزیت مجبور به شکایت از دندانپزشک خود شد

فهرست مطالب

بر اساس یک دادخواست قصور پزشکی، یک بیمار پس از انجام هشت روکش دندان، چهار کانال ریشه و 20 پر کردن در یک ویزیت، اقدام به شکایت از دندانپزشک خود کرد.

کاتلین ویلسون از مینیاپولیس می گوید که در جولای 2020 تحت درمان سهل انگاری دکتر کوین مولدرم از دندانپزشکی خانواده مولدرم قرار گرفت که باعث صدمات قابل توجهی شد. دعوای مدنی او که پیش از تعطیلات آخر هفته در دادگاه ناحیه هنپین مطرح شد، مولدرم را متهم به تجاوز شدید از دوز بیهوشی و جعل سوابق پزشکی برای نشان دادن اینکه به ویلسون دوز ناایمن نداده است، می‌کند.

این شامل یک نظر متخصص تند از دندانپزشک فلوریدا است که ادعا می کند این همه کار دندانپزشکی در یک ویزیت تنها “ممکن است اگر … به درستی انجام شود.”

مولدرم به پیام هایی که به دنبال پاسخ به اتهامات بودند، پاسخ نداد. او در 20 دسامبر شخصاً در دفترش در 800 Prairie Center Drive احضار شد. وکیل ویلسون، ناتانیل ویمر در شرکت حقوقی آسیب‌های شخصی مینیاپولیس Tewksbury & Kerfeld نیز به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

وب‌سایت Molldrem می‌گوید که او دفتر Eden Prairie را در سال 2004 افتتاح کرد تا “نوعی مراقبت از دندان را برای دیگران فراهم کند که من برای خانواده‌ام می‌خواهم.” مکان دوم بعداً در لیکویل افتتاح شد.

این نه تنها بر اقتصاد نیازهای دندانی او تأثیر می گذارد، بلکه بر آسیب روحی مرتبط با درمان گسترده دندانی تأثیر می گذارد.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید