اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. زیبایی دندان چیست؟ (لمینت دندان)
زیبایی دندان (لمینت دندان)

زیبایی دندان چیست؟ (لمینت دندان)

فهرست مطالب

زیبایی دندان یکی از بخش های اساسی زیبایی صورت است. لبخند زیبا، باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می شود. موقعیت لثه و دندان شما مطابق با ساختار لب در ایجاد ظاهری سالم و طبیعی اهمیت زیادی دارد. لبخند زیبا را نیز می توان با روش های آسان در دندانپزشکی متخصص به دست آورد.

به عنوان مثال، سفید کردن دندان ها یا اصلاح شکل دندان (پر کردن، روکش زیرکونیومی دندان) را می توان روی دندان هایی با مشکلات رنگی اعمال کرد. با این حال، در برخی موارد، ممکن است نیاز به درمان توسط متخصصان مختلف برای رسیدن به نتیجه مطلوب داشته باشد. به عنوان مثال، درمان بریس توسط متخصص ارتودنسی در برخی موارد نشان داده می شود.

زیبایی دندان و سفید کردن دندان

سفید کردن دندان یکی از شناخته شده ترین روش ها برای بهبود ظاهر کلی در زیبایی دندان و طراحی لبخند است. البته زمانی ترجیح داده می شود که ساختار کلی دندان ها مناسب باشد. در صورت وجود شرایطی مانند پوسیدگی دندان در دهان، توصیه می شود ابتدا این اختلالات را درمان کرده و سپس فرآیند سفید کردن را انجام داد.

سفید کردن دندان برای تغییر رنگ دندان و بهترین ظاهر برای ساختار دهان و دندان سالم توصیه می شود. سفید کردن دندان در درمان لکه ها و تغییر رنگ در ساختار دندان ها (لایه مینا و عاج دندان) موثر است. عادات مضری مانند  مصرف چای، قهوه، سیگار و … لایه متخلخل مینای دندان را پر کرده و باعث تغییر رنگ می شود. پس از تمیز کردن تارتار، به لطف فرآیند بلیچینگ، می توان دندان ها را تا پنج یا شش تن سفید کرد.

روکش دندان

روکش دندان برای دندان هایی استفاده می شود که مشکل ساز هستند و از نظر زیبایی جذاب نیستند. قبل از انجام روکش دندان باید با معاینه دقیق توسط متخصص پروتز، انتخاب شود.

زیبایی دندان

روکش های دندان پایه فلزی

روکش های دندانی پایه فلزی نوعی پروتز هستند که برای مدت بسیار طولانی مورد استفاده قرار گرفته اند. حتی اگر از نظر زیبایی انعکاس فلزی داشته باشد، اما از نظر هزینه و زیبایی دندان بهترین روش است.

روکش دندان زیکونیوم

روکش زیرکونیومی از مواد آلیاژی مناسب برای ساختار دندان ها ساخته می شوند که به لطف انعکاس نور می تواند تصویری بسیار زیبا و نزدیک به ظاهر طبیعی دندان به وجود آورد و به دلیل این که زیرکونیوم فلزی نیست، می توان از آن استفاده کرد. بدون مشکل در افراد مبتلا به آلرژی استفاده می شود. همچنین زیبایی دندان به لثه آسیب نمی رساند.

روکش دندان لمینت

روکش دندان لمینت با استفاده از مواد بادوام روی دندان اعمال می شود. این پرکاربردترین روش پروتز برای زیبایی و طراحی لبخند است.

لمینت جنت آباد

لمینت جنت آباد، همچنین به عنوان روکش‌های دندانی یا روکش سرامیکی شناخته می‌شوند. لمینت جنت آباد گزینه‌ای عالی برای افرادی هستند که به دنبال بهبود ظاهر لبخند خود هستند. لبخند زدن با اعتماد به نفس چیزی است که همه باید در طول زندگی خود بتوانند آن را تجربه کنند. به همین دلیل مراجعه منظم به دندانپزشک بسیار مهم است.

دندانپزشک می‌تواند هم مراقبت حرفه‌ای و هم مؤثرترین راه‌حل‌های دندانی را برای مسائل روزمره بهداشت دهان و دندان ارائه دهد. لمینیت دندان یکی از بهترین راه‌حل‌های زیبایی موجود در دندانپزشکی مدرن هستند. هنگامی که ما مطمئن شدیم که هیچ مشکل دیگری برای سلامت دهان وجود ندارد. می‌توانیم فرآیند لمینت یک روزه دندان را شروع کنیم و به شما کمک کنیم لبخند کاملی را که آرزوی آن را دارید، دست آورید.

عکس لمینت دندان

لمینت فرجام

لمینت دندان را ارائه داده می‌شود تا بیماران بتوانند دندان‌های آسیب دیده را ترمیم کنند یا لبخند خود را زیباتر کنند. برخی از بیماران به دلیل شکستن دندان خود به لمینت رو می‌آورند، در حالی که برخی دیگر به دنبال ایجاد لبخند هالیوودی هستند. اکثر افراد تا زمانی که ساختار دندان و ریشه‌های آن‌ها ثابت باشد.

کاندیدای این عمل هستند. با این حال، اگر به بیماری لثه مبتلا هستید، قبل از تکمیل این روش باید این مورد درمان شود. همچنین از لمینیت دندان برای ترمیم دندان آسیب دیده استفاده می‌شود. هنگامی که دندان‌ها ترک خورده یا شکسته می‌شوند، روکش می‌تواند دندان را به عملکرد کامل خود بازگرداند تا زمانی که ساختار دندان سالم باشد. می‌توانیم ظاهر دندان را بازیابی کنیم و در عین حال خوردن و صحبت کردن را بدون احساس ناراحتی ممکن کنیم.

لمینت تهرانپارس

لمینت دندان که معمولاً به عنوان روکش شناخته می‌شود، یک پوشش دندانی زیبایی است که شکل لبخند شما را تغییر می‌دهد. این پوسته‌های دندانی به جلوی دندان‌های شما متصل می‌شوند، بنابراین هرگونه نقص قابل مشاهده را می‌پوشانند. لمینت دندان به عنوان راهی برای جذاب‌تر جلوه دادن لبخند ستاره‌های سینما آغاز شد.

بسیاری از افراد مشهور به خاطر لبخندهای شگفت انگیزشان روکش‌هایی دارند که جلوی دندان‌هایشان را می‌پوشاند. این روش اکنون برای همه افراد در دسترس است و می‌توان از آن برای رفع مشکلاتی مانند تغییر رنگ، تغییر شکل، تراشه، کج بودن یا کوتاهی دندان استفاده کرد. از لمینیت دندان می‌توان برای رفع مشکلات جزئی تراز دندان‌ها نیز استفاده کرد، اما  زمانی که بیمار مشکلات دیگری داشته باشد که استفاده از روکش را توجیه می‌کند.

طراحی دندان

لمینت شهرک غرب

لمینت فوری دندان ظاهر دندان‌های شما را بهبود می‌بخشد. استفاده از لمینت دندان روشی ایده آل برای سفیدتر کردن دندان‌ها، ترمیم دندان‌های ترک خورده و پرکردن شکاف بین دندان‌های شما است. لمینت دندان به منظور اصلاح رنگ و شکل دندان‌های شما ساخته می‌شود. ما لمینت را به عنوان یک پوسته روی دندان‌های فعلی شما قرار می‌دهیم.

فواید لمینت:

  1. لمینیت دندان شما در یک روز قرار داده شده است.
  2. روکش‌های بادوام که سال‌ها دوام می‌آورند.
  3. اصلاح دندان با بی حسی موضعی
  4. شکل و رنگ را در ارتباط با دندانپزشک تعریف کنید.

لمینت میرداماد

خدمات زیبایی دندانپزشکی مختلفی برای شما وجود دارد که لبخند شما را درخشان‌تر کند. یکی از آنها لمینیت دندان سرامیکی است که به لمینت دندان نیز معروف است. این یک پوسته نازک از چینی است که برای بازسازی دندان‌ها به منظور طبیعی به نظر رسیدن با روش‌های آماده سازی کمتر استفاده می‌شود.

ثبات بیشتر و زیبایی بهتری نسبت به ساختار دندان شما دارد. مطالعات نشان داده‌اند که وقتی یک ونیر لمینت چینی به‌درستی با مراقبت‌های دهان و دندان به درستی چسبانده می‌شود، می‌تواند از میزان بالایی برای ماندگاری برخوردار باشد.

لمینت سعادت آباد

لمینت دندان فرآیند چسباندن مواد زیبایی است که در شرایط آزمایشگاهی تهیه می‌شود به سطح جلویی دندان به منظور ایجاد تغییر دائمی در ویژگی‌های شکل و رنگ دندان‌ها اعمال می‌شود. این کمک می‌کند تا ظاهر دندان مطابق با ویژگی‌های صورت، عادات، ساختار دندان، انتظارات بیمار و ویژگی‌های نسبت خاصی روی صورت، زیباتر شود.

برای درمان، سایش سطح جلوی دندان کافی است. در طول این عمل، فرم‌های طبیعی دندان‌های شما را می‌توان تا حد زیادی حفظ کرد. سرامیک‌های مورد استفاده در برابر سایش مقاومت بالایی دارند. لمینت‌های دندان با چسبیدن به سطح دندان دوام بیشتری پیدا می‌کنند. در طول زمان تغییر رنگی در مواد مشاهده نمی‌شود.

زیبایی دندان

پر کردن دندان و درمان کانال ریشه

برای افرادی که از ظاهر یک یا چند دندان آسیب دیده در دندان های قدامی راضی نیستند ، درمان ها را می توان با درمان ریشه یا فرآیند پرکردن زیبایی در صورت لزوم انجام داد. در چنین کاربردهایی که به آنها پرکردن کامپوزیت نیز گفته می شود، می توان رنگ کامل دندان بیمار را شبیه سازی کرد. پس از انجام کامپوزیت دندان، این دندان به قدری از نظر زیبایی با دندان های دیگر هماهنگی دارد که نمی توان فهمید که دندان پر شده است.

قیمت زیبایی دندان

قیمت زیبایی دندان با توجه به تعداد دندان هایی که قرار است تحت درمان قرار گیرد و روش درمانی متفاوت است. نه تنها روشی که باید انجام شود، بلکه دندانپزشکی که برنامه را انجام می دهد نیز در موفقیت درمان بسیار مهم است. در حالی که متخصص پروتز باید در کاربردهای پروتز ارجحیت داشته باشد، توصیه ما به شما این است که دندانپزشکان متخصص را برای پر کردن و سفید کردن دندان انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید