راه‌اندازی سایت دیجی دنتال توسط شرکت برگ سبز (محمودزاده)

به نقل از دندانه : راه‌اندازی سایت دیجی دنتال توسط شرکت برگ سبز (محمودزاده)

در راستای حفظ منزلت حرفه دندانپزشکی و شأن دندانپزشکان عزیز برای تامین محصولات ضروری بخصوص کارپول های بی‌حسی دندانپزشکی و ایجاد تسهیلات خرید آسان، راحت و بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت و تاکید بر توزیع عادلانه و نظارت بر نحوه توزیع توسط ارگان های دولتی نظارتی،شرکت برگ سبز (محمودزاده) اقدام به راه اندازی سامانه جامع و یکپارچه خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی تحت عنوان اپلیکیشن دیجی دنتال کرده است.
این اپلیکیشن روی تمامی گوشی های هوشمند اندورید قابل اجرا بوده و دندانپزشکان محترم می توانند با مراجعه به گوگل پلی و یا اپلیکیشن بازار، دیجی دنتال را نصب نمایند.
لازم به یادآوری یک نکته بسیار مهم است که در اپلیکیشن دیجی دنتال شما تنها برای یک بار فقط از طریق این اپلیکیش مدارک خود را آپلود می نمایید. مدارک شامل تصویر کارت ملی، کارت نظام پزشکی و پروانه مطب بوده که پس از تایید توسط کارشناسان، از آن به بعد بعنوان کاربر دیجی دنتال شناخته شده و میتوانید از تمامی امکانات آن بهره ببرید.
دیجی دنتال به صورت پایلوت از استان فارس اقدام به کار نموده و سپس سایر استان ها با اطلاع رسانی های قبلی، میتوانند طبق همین روال اقدام به ثبت نام نمایند.
بنابراین از تمامی دندانپزشکان استان فارس دعوت به عمل می آید تا از روز شنبه ۲۹ تیر ماه ۹۸ لغایت ۳ مرداد ماه ۹۸ با نصب دیجی دنتال روی گوشی های خود اقدام به ثبت نام و ارسال مدارک و واریز وجه جهت خرید ۵ بسته کارپول بیحسی ۲% داروپخش نمایند تا به راحتی کارپول را درب مطب دریافت کنند.
راهنمای ثبت نام و ارسال مدارک را میتوانید در قسمت ورود به دیجی دنتال مشاهده فرمایید.
توجه داشته باشید دیجی دنتال تنها برای دندانپزشکان راه اندازی شده و اجازه ورود به هیچ فردی به جز دندانپزشکان داده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه