رازهایی از زیبایی و سلامت دندان که قبلا جایی نشنیده‌اید

دندان

دندان‌های سفید و زیبا اعتماد به نفس شما را چندین برابر می‌کنند. هر وقت جلو آینه می‌ایستید احساس می‌کنید زیباتر هستید و لبخندی زیبا و دلربا دارید. این معجزه‌ی دندان‌های زیباست. دوست دارید چنین دندان‌هایی داشته باشید؟ دندان‌هایی که بدرخشند و نشانی از زیبایی و شخصیت شما باشند. دندان‌هایی سالم که تا ابد لبخند زیبای شما را می‌سازند.

انسان‌های زیبا و موفق دندان‌های زیبا و سالم دارند. شما لیاقت داشتن دندان‌های زیبا و سالم را دارید. اما چگونه می‌توانید چنین دندان‌هایی داشته باشید؟ ما به شما خواهیم گفت. رازهایی را به شما خواهیم گفت که احتمالا جایی نشنیده‌اید.

 

راز اول: اجازه بدهید حین خواب خمیردندان فلورایدی روی دندان شما بماند.

– همیشه دندان های خود را دورانی مسواک می زنند این کار مانع آسیب لثه و مینای دندان آنها می شود.

– همیشه از مسواک با برس نرم استفاده می کنند.

– هرگز نخ دندان کشیدن را فراموش نمی کنند.

– نوشیدن زیاد آب به صورت روزانه را فراموش نکنید.

 

راز دوم: راز زیبایی دندان با استفاده از سفیدکننده‌های طبیعی دندان

خاک رس و لیموترش به‌جای سفیدکننده‌های شیمایی: لیموترش، خاک رس و جوش‌شیرین به مرواریدی شدن و زیبایی دندان‌هایتان کمک می‌کنند پس هر چند وقت یک‌بار از این روش خانگی استفاده کنید.

 

قرقره کردن پر اکسید هیدروژن: با خمیردندان معمولی مسواک بزنید؛ ۱/۲ فنجان آب را با ۲ قاشق غذاخوری از پر اکسید هیدروژن مخلوط‌کنید و در دهان خود برای ۱ دقیقه قرقره کنید. مسواک بزنید و دهانتان را با آب بشویید؛ هرروز این کار را تکرار کنید تا زمانی که دندان‌هایتان روشن و زیبا شود.

 

راز زیبایی دندان با ساییدن پوست موز روی دندان: به‌آرامی یک قطعه کوچک از داخل پوست موز را برای دو دقیقه روی دندان‌های خود بمالید و سپس بشویید.

 

راز سوم: لمینت دندان راز زیبایی و سلامتی دندان‌های سلبریتی‌هاست

راز زیبایی دندان‌های سلبریتی‌ها هم استفاده از یک فرایند خاص به نام لمینت دندان است. لمینت دندان یک پوسته‌ی سرامیکی یا کامپوزیتی با طول عمر بالا است که متناسب با دندان هر کس طراحی می‌شود و روی آن کار گذاشته می‌شود تا این دندان‌ها سفید و صاف و بدون هیچگونه برآمدگی و یا فرورفتگی باشند. لکه‌های دندانی به طور کامل از بین می‌روند. دندان‌ها مرتب می‌شوند و بهترین نتیجه را از آن‌ها خواهید گرفت.

 

راز چهارم: انتخاب بهترین دندانپزشک

مهارت و تجربه دندانپزشک را در نظر بگیرید. سابقه علمی و پژوهشی دندانپزشک و خوش نام بودن او نیز می تواند معیار مناسبی برای انتخاب دنداپزشک خوب باشد.

 

منبع : بیتوته 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه