دکتر محمود بیگلر: مرکز قلب تهران به‌عنوان یک مرکز مرجع کشوری نقش‌آفرینی می‌کند

بیگلر

دکتر محمود بیگلر معاون غذا و دارو و دکتر مهرداد احمدی پزشک مقیم ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن «تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان» از اورژانس مرکز قلب تهران بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی اورژانس و سایر بخش‌ها قرار گرفتند.

به گزارش اول دنت، در این بازدید که در هفتمین روز فروردین 1402 صورت گرفت؛ معصومه دلاور مدیر دفتر پرستاری (مترون) مرکز قلب تهران تیم دکتر بیگلر را همراهی کرد.
در پایان بازدید دکتر محمود بیگلر معاون غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، با بیان اینکه در این بازدید سعی داریم عرض «تبریک سال نو و خداقوت اعضای هیئت‌رئیسه» را  به کادر درمان بیمارستان‌ها که در ایام نوروز به بیماران خدمات شایسته ارائه می‌دهند، اعلام کنیم؛ گفت: مرکز قلب تهران  یکی از مراکز درمانی است که همیشه بالاتر از بخش‌های خصوصی ارائه خدمات می‌دهد و همیشه نحوه عملکرد همکاران به نحوی بوده که رضایت بیماران را به همراه داشته است.
وی ادامه داد: باید قدر زحمات تک‌تک همکاران کادر درمانی را دانست چرا که به‌صورت شبانه‌روزی در مراکز درمانی حضور فعال دارند به‌طوری‌که کم‌تر در کنار خانواده و عزیزان خود هستند و تمام انرژی خود را صرف خدمت به بیماران می‌کنند؛ که جای قدردانی دارد. نحوه خدمات‌رسانی همکاران در ایام تعطیلات در حد قابل‌توجهی خوب بود و خرسندیم که هیچ‌گونه نحوه خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان (بیماران) متوقف نشده است.
دکتر بیگلر با اشاره به اینکه اساتید در ایام نوروز در کنار رزیدنت‌ها در تمامی مراکز درمانی نقش‌آفرینی کرده‌اند؛ یادآور شد: جای تقدیر و تشکر از همکاران را دارد. نحوه رسیدگی خوب بود و اساتید در کنار رزیدنت‌ها حضور داشتند و به لطف خدا وضعیت باثباتی را شاهد بودیم تا بتوانند بخشی از آلام مردم را کاهش دهند.
عضو هیئت‌رئیسه دانشگاه تصریح کرد: در مرکز قلب تهران بیمارانی از استان‌های دیگر مراجعه کردند و باوجوداینکه می‌توانستند در مرکز استانی خود خدمت بگیرند؛ اما به این مرکز ارجاع داده شده‌اند و با آغوش باز هم به این بیماران خدمات درمانی ارائه می‌شود و این بیمارستان به‌عنوان یک مرکز ریفرال (معین) و مرجع کشوری در حال نقش‌آفرینی است که جای تقدیر و تشکر از همه همکاران را دارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه نسبت به روزهای گذشته بخش اورژانس مرکز قلب تهران خلوت‌تر است و عملاً 50 درصد تخت اورژانس اشغال شده است و الحمدلله بیشتر بیماران تعین تکلیف شده‌اند. امید داریم تعطیلات به همگی خوش بگذرد و کمتر به مراکز درمانی مراجعه کنند و از همه همکاران خدوم که در راستای آسایش هم‌وطنان عزیزمان خدمت‌رسانی می‌کنند؛ قدردانی می‌کنم.
سپس دکتر احمدی پزشک مقیم ستاد هدایت دانشگاه هدف اصلی از بازدیدهای نوروزی را عرض خسته نباشید و تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان خدمت همکاران عنوان کرد و گفت: کادر درمان (پزشک مقیم) در ارائه خدمت به بیماران در این ایام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که جای قدردانی از تک‌تک این عزیزان را دارد و از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می‌شود که در تمامی ایام پاسخگوی نیاز بیماران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه