درباره ماریا شلکونووا، دندانپزشک روسی که به‌عنوان هنرپیشه در ایران به شهرت رسید.

درباره ماریا شلکونووا، دندانپزشک روسی که به‌عنوان هنرپیشه در ایران به شهرت رسید.

درباره ماریا شلکونووا، دندانپزشک روسی که به‌عنوان هنرپیشه در ایران به شهرت رسید.

درباره ماریا شلکونووا، دندانپزشک روسی که به‌عنوان هنرپیشه در ایران به شهرت رسید. «ماریا شلکونووا» دندان‌پزشک روسی که در ایران زندگی می‌کند. او در اولین تجربه‌ بازیگری خود در سریال خاتون که در بخشی از آن به موضوع آوارگان لهستانی در زمان جنگ جهانی دوم می‌پرداخت، به شهرت رسید. خانم ماریا بازیگر نیست و صرفا برای ایفای نقش هلنا برای حضور در سریال خاتون دعوت شده است.
آنچه می‌خوانید بخشی از مصاحبه با اوست که در خبرگزاری ایرنا منتشر شده است:

ماریا در کنار تینا پاکروان کارگردان سریال خاتون – درباره ماریا شلکونووا، دندانپزشک روسی که به‌عنوان هنرپیشه در ایران به شهرت رسید.

با توجه به تحصیلاتم من یک دندان‌پزشک هستم و کارم را بسیار دوست دارم. وقتی مردم می‌خندند، به من حس خوبی دست می‌دهد. وظیفه من این است که آدم‌ها علاوه بر دندان‌های سالم، لبخندهایی زیبا هم داشته باشند. اما فکر می‌کنم حرفه‌ اصلی من کمک به مردم باشد. اگر این روزها در بین ایرانی‌ها به عنوان بازیگر سریال خاتون شناخته می‌شوم، به لطف اعتماد و انتخاب خانم تینا پاکروان است. من خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم در کنار سوپراستارهای ایرانی مثل آقای مهران مدیری، خانم رویا نونهالی، آقای بیژن امکانیان، خانم نگار جواهریان و آقای اشکان خطیبی بازی کنم. از تمام همکارانم در سریال بسیار آموختم. هنوز خیلی چیزها مانده که باید یاد بگیرم تا بتوانم خودم را بازیگر بدانم. من بسیار نگران بودم و سخت تلاش کردم تا بتوانم نقش خودم را خوب بازی کنم و تجربیات کاراکتر «هلنا» را به مخاطب منتقل کنم. دوست دارم در اینجا از همسرم هم به خاطر حمایت همیشگی‌اش تشکر کنم. بازی در خاتون تجربه بی‌اندازه گرانبهایی در زندگی‌ام بود.درباره ماریا شلکونووا، دندانپزشک روسی که به‌عنوان هنرپیشه در ایران به شهرت رسید.

من به شکل غیرمنتظره‌ا برای نقش «هلنا» انتخاب شدم. با همسرم تماس گرفتند، ما به دفتر خانم پاکروان رفتیم و ایشان شخصاً از من تست گرفتند. تا آن موقع من چیزی درباره تاریخ ایران نمی‌دانستم، به همین دلیل همه‌چیز را به زبان انگلیسی برای من توضیح دادند. هنوز خیلی از آمدنم به ایران نمی‌گذشت و با فارسی آشنا نبودم. موضوع سریال برای من جذاب بود، چون اجداد من همگی مهاجرانی از کشورهای مختلف اروپایی هستند و پدربزرگم لهستانی بود. خیلی دوست داشتم بیشتر در مورد تاریخ و سرگذشت لهستانی‌ها در ایران بدانم. باید لهستانی یاد می‌گرفتم. عوامل سریال برایم معلم گرفتند و من هم خیلی زود شروع به یادگیری کردم. موضوع آوارگان و زندگی «هلنا» واقعاً مرا تحت‌تاثیر قرار داد، چرا که خانواده خودم در طول جنگ جهانی دوم بسیار سختی کشیدند. با بازی در این سریال می‌خواستم سهم خودم را در قبال تاریخ ایفا کنم.درباره ماریا شلکونووا، دندانپزشک روسی که به‌عنوان هنرپیشه در ایران به شهرت رسید.

سریال خاتون اولین تجربه بازیگری من است اما دوست دارم در آینده این کار را ادامه بدهم البته به شرط اینکه نقش مناسبی پیشنهاد شود که بتوانم با آن ارتباط برقرار کنم. پروژه و نقش جدید برای من محرک خوبی است تا بتوانم مهارت‌های خودم را بهبود ببخشم.درباره ماریا شلکونووا، دندانپزشک روسی که به‌عنوان هنرپیشه در ایران به شهرت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه