اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. خدمات بهداشتی در جنوب تحت فشار شدید است.
خدمات بهداشتی در جنوب

خدمات بهداشتی در جنوب تحت فشار شدید است.

فهرست مطالب

خدمات بهداشتی در جنوب شرایط مناسبی را ندارند.

بیمارستان دانشگاه ساوتهمپتون گفت که بیماران خدمات بهداشتی در جنوب زمان انتظار قابل توجهی را تجربه می‌کنند. بیمارستان‌های جنوب انگلیس «فشار شدید» را بر بخش‌های اورژانس خود تجربه می‌کنند.

روز چهارشنبه، بیمارستان دانشگاه ساوتهمپتون گفت بیماران زمان انتظار قابل توجهی برای دریافت درمان را تجربه کرده‌اند. بیانیه مشابهی توسط دانشگاه Hospitals Dorset NHS Trust در روز سه‌شنبه منتشر شد که گفت بخش‌های درمانی بسیار شلوغ هستند.

هر دو از مردم خواستند فقط برای مراقبت‌های فوری به بخش‌های اورژانس مراجعه کنند. سخنگوی بیمارستان‌های دانشگاه دورست گفت: ما همیشه بیماران خود را در اولویت قرار می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که اصلی‌ترین شکایات زودتر معالجه می‌شوند و این می‌تواند باعث تأخیر در معالجه برخی از بیماران شود که از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

خدمات آمبولانس شرق انگلستان در آستانه اعلام حادثه بزرگ است. آنها گفتند که شرکای قابل اعتماد  NHS برای کاهش فشار در بخش‌های اورژانس، در سراسر دورست کار می‌کند.

این تضمین می‌کند که وقتی بیماران از نظر پزشکی آماده ورود به جامعه هستند، می‌توانند با یک بسته مراقبت مداوم و مناسب برای کمک به آزاد کردن فضا برای بیماران جدید که وارد می‌شوند را ترک کنند.

در سایر نقاط بریتانیا، خدمات درمانی و آمبولانس نیز تحت فشار بوده است.

در 22 سپتامبر، Isle of Wight NHS Trust دومین حادثه بحرانی را به دلیل تقاضای زیاد برای خدمات خود اعلام کرد. ترز کافی، وزیر بهداشت، برنامه NHS خود را در همان روز اعلام کرد که از یک میلیون داوطلبی که برای حمایت از NHS در طول همه‌گیری پاندمی حمایت می‌کردند، خواست تا دوباره مطرح شوند.

این طرح همچنین اقداماتی را با هدف بهبود دسترسی به مطب عمومی معرفی کرد تا همه بیمارانی که نیاز به وقت ملاقات و معاینه دارند بتوانند ظرف دو هفته یک قرار معاینه بگیرند.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید