جشنواره جایزه ملی ایثار

جشنواره جایزه ملی ایثار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر غلامعلی جاودان با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره جایزه ملی ایثار گفت: این جشنواره در سه سطح دانشگاهی، منطقه ای و کشوری و در پنج مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای، PhD، و تخصص پزشکی و با لحاظ شدن شرط معدل و امتیاز ایثارگری برگزار می شود.

وی افزود: نحوه ثبت نام در جشنواره هفتم و ارزیابی بررسی مدارک تحصیلی و نحوه انتخاب برگزیدگان از طریق سامانه خواهد بود. ۱۵ نفر از دانشجویان گروه هدف که بالاترین امتیاز در هر مقطع/رشته مربوطه را کسب کرده ‏اند، به عنوان برگزیدگان نهایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند.

دبیرکل جشنواره جایزه ملی ایثار خاطرنشان کرد: این جشنواره صرفاً برای «دانشجویان شاهد و ایثارگر» است و ۳ نفر در رشته پزشکی عمومی، ۲ نفر دندانپزشکی، ۲ نفر داروسازی، ۲ نفر مقطع کارشناسی، ۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد، ۲ نفر در مقطع دکترای تخصصی و ۲ نفر دستیار تخصص پزشکی انتخاب خواهند شد.

جاودان تأکید کرد: چگونگی ثبت نام در جشنواره و اطلاعات و شرایط لازم در این خصوص از طریق وب سایت اداره کل به آدرس https://vsa.behdasht.gov.ir قابل دسترس است و از طریق سامانه https://melliisar.behdasht.gov.ir/ نیز امکان ثبت نام وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد مراسم پایانی و تجلیل از نفرات برگزیده ملی در اسفندماه برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه