جراح دندانپزشک و تهیه‌کننده سینمای ایرانی برنده برند برتر از دانشگاه اروپایی شد

جراح دندانپزشک و تهیه‌کننده سینمای ایرانی برنده برند برتر از دانشگاه اروپایی شد

جراح دندانپزشک و تهیه‌کننده سینمای ایرانی برنده برند برتر از دانشگاه اروپایی شد
امین‌رضا چلبیانلو، جراح دندانپزشک و تهیه‌کننده سینما برنده جایزه برترین برند شخصی سال۲۰۲۱ از دانشگاه زوریخ سویس شد.

به گزارش خبرآنلاین، امین‌رضا چلبیانلو جراح دندانپزشک و تهیه‌کننده سینما، مدال افتخار و شایستگی برند برتر شخصی را در حضور نخست وزیران اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد و تعدای از ستارگان برجسته جهان از دانشگاه زوریخ سوییس دریافت کرد.

دانشگاه زوریخ بزرگترین دانشگاه دولتی سوییس و یکی از دانشگاه‌های برتر جهان در رشته پزشکی حقوق و اقتصاد است. این دانشکاه در سال ۲۰۲۱ و با توجه به شرایط شیوع کرونا، به کمک کارشناسان تخصصی خود در کشورهای مختلف از جمله خاورمیانه و شمال آفریقا اقدام به دعوت از برندهای معتبر هر رشته برای ارزیابی و آنالیز آنان جهت کسب بهترین برند سال ۲۰۲۱ در دوران کرونا و پسا کرونایی کرد.

در این رقابت افراد زیادی از ماه‌ها قبل با ارسال رزومه کاندیدای دریافت این اعتبار شده بودند که در نهایت تیم داوران دانشگاه زوریخ، متشکل از اساتید بنام جهان بعد از مطالعه و بررسی‌های انجام شده روی میزان فعالیت افراد، کیفیت مارکتینگ و فعال بودن، خدمات‌دهی ایده‌آل در دوران کرونا و پسا کرونایی تعدادی از افراد فعال در رشته‌های مختلف در چند کشور را برای دریافت بهترین برند سال انتخاب کرد.

در این میان دکتر امین‌رضا چلبیانلو (امین چلبی) در کنار تعدادی از بزرگان و اساتید برجسته رشته‌های مختلف توسط هیت داوران در رشته پزشکی برنده برند برتر سال ۲۰۲۱ شد. دکتر امین‌رضا چلبیانلو ۳۷ساله، جراح دندانپزشک، ایمپلنتولوژیست و تهیه‌کننده سینما، مسلط به ۵ زبان زنده دنیا و مدیر وموسس کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه