ترسناک‌ترین رهبر تاریخ از چه می‌ترسید؟

ترسناک‌ترین رهبر تاریخ از چه می‌ترسید؟

به نقل از «خبرآنلاین»
ترسناک‌ترین رهبر تاریخ از چه می‌ترسید؟

ترسناک‌ترین رهبر تاریخ از چه می‌ترسید؟ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیتلر بارها آشکارا گفت که هیچ ترسی ندارم. این ممکن است درست بوده باشد، یا نه، تعریف آن از روی شخصیت او دشوار است، اما دندانپزشک او هوگو یوهانس بلاشکه داستان متفاوتی را برای ما تعریف می کند.

هوگو یوهانس بلاشکه در ۲۰ سال آخر عمر هیتلر دندانپزشک بود زیرا به دلیل ترس از دندانپزشک به هیچ دندانپزشکی اعتماد نمی کرد.
دکتر بلانشکه در یادداشت‌های خود و در مصاحبه‌هایی که پس از پایان جنگ جهانی دوم انجام شد، اشاره می‌کند که هیتلر از دندان‌پزشکی بسیار می‌ترسید.
همه به خصوص در دوران کودکی کمی از دندانپزشک می ترسند، اما هیتلر وقتی وارد اتاق دندانپزشک شد برای جان خود می ترسید. گاهی اوقات فقط برای مراقبت از آبسه دندان، فرایند دندانپزشکی آن هشت روز طول می کشد.ترسناک‌ترین رهبر تاریخ از چه می‌ترسید؟

“بلاشکه از نقش خود در دندانپزشکی رهبر نازی ها بسیار مفتخر بود، با این حال، بیمارش این احساس را نداشت.”ترسناک‌ترین رهبر تاریخ از چه می‌ترسید؟

رهبر نازی ها حتی قبل از انجام هر گونه عمل جراحی دندان، همانطور که در پرونده دندانپزشکش ذکر شده، گریه می کرد. در روزهایی که او تحت عمل دندانپزشکی قرار می‌گرفت، چهره‌اش را در انظار عمومی نشان نمی‌داد، زیرا این امر وجهه او و همچنین ایدئولوژی‌ای را که او سعی کرد با داشتن نژاد آریایی «بی‌نقص» در آلمان ایجاد کند، خراب می‌کرد.ترسناک‌ترین رهبر تاریخ از چه می‌ترسید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه