تجهیزات دندانپزشکی در تهران

تجهیزات دندانپزشکی در تهران

تجهیزات دندانپزشکی در تهران

تجهیزات دندانپزشکی در تهران – به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انجام خدمات دندانپزشکی، بدون داشتن تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته و قدرتمند امری سخت و دشوار است؛ یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بسیاری از بیماران، یک کلینیک یا دندانپزشک خاص را برای انجام خدمات دندانپزشکی خود انتخاب می‌کنند، برخورداری کلینیک یا مطب از تجهیزات دندانپزشکی حرفه‌ای و مدرن است. با استفاده از این تجهیزات می‌توان خدمات گسترده‌ای را به بیماران ارائه داد. تجربه نشان دهنده آن است که کیفیت ارائه خدمات دندانپزشکی به بیماران، بستگی فراوانی به نوع تجهیزاتی دارد که توسط دندانپزشک مورد استفاده قرار می‌گیرند.تجهیزات دندانپزشکی در تهران

برخی از بیماران از درد و ناراحتی که ممکن است در هنگام پر کردن یا کشیدن دندان خود تجربه کنند، ترس و واهمه شدیدی دارند؛ اما خوشبختانه می‌توان با استفاده از دستگاه‌های به روز و تجهیزات پیشرفته، این درد و نارحتی را به حداقل رساند و خدماتی عالی و استاندارد به بیماران ارائه نمود.

انواع تجهیزات دندانپزشکی – تجهیزات دندانپزشکی در تهران

انواع تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته ای وجود دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد که برای خرید وسایل دندانپزشکی مورد نظر آشنایی لازم را داشته باشید.

اینسترومنت دندانپزشکی – تجهیزات دندانپزشکی در تهران

به ابزارهایی که یک دندانپزشک در هنگام معاینه، جراحی و به طور کلی انجام خدمات دندانپزشکی برای بیمار خویش استفاده می‌کند، اینسترومنت دندانپزشکی گفته می‌شود. توسط این ابزارهای کارآمد و مدرن، می‌توان خدمات ارزشمندی به بیماران ارائه نمود و رضایت خاطر آن‌ها را جلب کرد.

فرز دندانپزشکی

فرز دندانپزشکی یکی از ابزارهای چرخنده است که معمولاً بر روی هندپیس نصب شده و با چرخش بالا باعث تراش و پرداخت دندان‌ها می‌شود. فرزها بر روی توربین یا آنگل نصب شده و کارایی خاص خود را ارائه می‌دهند.

توربین دندانپزشکی

توربین در واقع یک دستگاه کوچک است که یک مته بر روی آن قرار دارد. از تورین برای از بین بردن پوسیدگی دندان‌ها، فرم دادن به آن‌ها و همچنین شکل دادن به کانال‌های ریشه استفاده می‌شود.

آیینه دندانپزشکی – تجهیزات دندانپزشکی در تهران

آیینه یکی از ابزارهایی است که به شکل گرد بوده و به دندانپزشک اجازه می‌دهد قسمت‌هایی از دندان که قابل رویت نیستند را به راحتی مشاهده نماید.

مواد دندانپزشکی

در زمان‌های قدیم، تنها راهی که برای درمان پوسیدگی و خرابی دندان وجود داشت، کشیدن‌ آن‌ها بود. اما امروزه با پیشرفت‌های عظیمی که در علم دندانپزشکی رخ داد، شاهد ابداع راه‌ حل‌های مختلفی هستیم که توسط آن‌ها تا حد امکان می‌توان دندان را ترمیم نمود و از کشیدن آن خودداری کرد. دندانپزشکان برای ترمیم دندان‌های آسیب دیده، تجهیزات دندانپزشکی در تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه