اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. کارشناسان هشدار می دهند که بودجه اضافی برای NHS به هیچ عنوان قابل قبول نیست
بودجه اضافی برای NHS

کارشناسان هشدار می دهند که بودجه اضافی برای NHS به هیچ عنوان قابل قبول نیست

فهرست مطالب

 NHS در هر یک از دو سال آینده 3.3 میلیارد پوند اضافی دریافت خواهد کرد، اما کارشناسان هشدار می دهند که بودجه اضافی برای NHS احتمالاً تنها نیمی از چیزی است که برای حفظ خدمات بهداشتی لازم است.

جرمی هانت در بیانیه پاییز خود به عوام گفت که به او اطمینان داده شده بود که این بودجه به این معنی است که NHS می تواند به “اولویت های کلیدی” خود ضربه بزند. مدیر اجرایی آن، آماندا پریچارد، بعداً بیانیه‌ای صادر کرد و از این بودجه استقبال کرد و گفت که نشان می‌دهد «دولت در مورد تعهد خود برای اولویت‌بندی NHS جدی بوده است».

با این حال، تنها ماه گذشته بود که NHS انگلستان، سازمانی که پریچارد رهبری می‌کند، 7 میلیارد پوند کسری بودجه خود را در سال آینده پیش‌بینی کرده بود، و هشدار داد که نمی‌تواند تنها با اقدامات کارآمدی آن را تامین کند.

تهیه بودجه اضافی برای NHS

نایجل ادواردز، مدیر اجرایی اندیشکده مستقل Nuffield Trust گفت: «NHS هشدار داد که برای مقابله با تأثیر تورم بر هزینه‌های خود به پول بیشتری نیاز دارد. بیانیه پاییز امروز پول نقد اضافی مورد نیاز را از آوریل طی دو سال آینده فراهم کرده است، اما این تنها نیمی از چیزی است که NHS در ماه گذشته هشدار داده بود احتمالاً مورد نیاز است.

هانت متعهد شد که بودجه NHS را در سال های 2023-24 و 2024-2525 به میزان 3.3 میلیارد پوند در هر سال افزایش دهد.

اما ادواردز هشدار داد که تورم 2.5 میلیارد پوندی و سایر فشارهای هزینه غیرمنتظره ای که NHS در سال مالی جاری با آن مواجه شده است را به حساب نمی آورد.

ادواردز افزود: «تأثیر اعلامیه بودجه امروز این است که هزینه‌های واقعی سلامتی سرانه پس از تنظیم سن برای دو سال آینده کمتر از 1 درصد افزایش خواهد یافت. این با میانگین بلندمدت 2.6 درصد مقایسه می‌شود و در زمانی اتفاق می‌افتد که NHS نمی‌تواند ثابت بماند و به شدت در تلاش است تا کارهایی را که می‌تواند برای پاک کردن زمان‌های انتظار انجام دهد، افزایش دهد.»

بیش از 7 میلیون نفر در انگلیس در لیست انتظار NHS برای درمان هستند.

استیون مک‌اینتاش، مدیر اجرایی مؤسسه خیریه Macmillan Cancer Support، گفت که بودجه جدید «مثبت» است، اما افزود که «واقع بینانه، تورم سرسام‌آور میزان آسیب‌های ناشی از سرطان را که این حمایت واقعاً می‌تواند ایجاد کند، محدود می‌کند».

هانت گفت 6.6 میلیارد پوند اضافی برای NHS نشان می دهد که “دولت محافظه کار در اولویت قرار دادن NHS است”. اما او همچنین از NHS خواست تا “به تمام خدمات عمومی در مقابله با ضایعات و ناکارآمدی بپیوندد” همانطور که او برنامه هایی را برای وزیر بهداشت سابق کارگری، پاتریشیا هویت، برای همکاری با رهبران بهداشت محلی و اطمینان از عملکرد کارآمد NHS با استقلال و استقلال مناسب تنظیم کرد.

هانت گفت: «ما کیفیت اسکاندیناوی را در کنار کارایی سنگاپور می‌خواهیم، ​​هم نتایج بهتری برای شهروندان و هم ارزش بهتری برای مالیات دهندگان داشته باشد».

این به این معنا نیست که از مردم در خط مقدم بخواهیم اغلب خسته و فرسوده سخت تر کار کنند، که ممکن یا منصفانه نخواهد بود. اما این به معنای پرسیدن سؤالات چالش برانگیز در مورد چگونگی اصلاح همه خدمات عمومی برای بهتر شدن است.»

هانت همچنین متعهد شد که برنامه بلندمدت جدیدی را برای NHS در مورد تعداد کارگران مورد نیاز خود تنظیم کند، که سازمان‌های بهداشتی و کارشناسان مدت‌هاست خواستار آن هستند. وی بزرگترین مشکل در حوزه سلامت را کمبود نیروی کار دانست.

در مورد مراقبت های اجتماعی، هانت دوباره وعده دولت را مبنی بر بودجه 500 میلیون پوندی اورژانس برای کمک به رفع انسداد تخت های بیمارستانی که توسط افرادی که از نظر پزشکی آماده ترک هستند را تقویت کرد. او گفت که در حال حاضر حدود 13500 تخت توسط “کسانی که باید در خانه باشند” اشغال شده است.این بودجه برای اولین بار در سپتامبر توسط وزیر بهداشت در آن زمان، ترز کافی، متعهد شد. گاردین اخیرا فاش کرد که بیمارستان‌ها و خدمات

مراقبتی حتی یک پنی از این پول نقد را ندیده‌اند، زیرا بیمارستان‌ها با هزاران بیمار به اندازه کافی سالم هستند که بتوانند آن را ترک کنند اما به دلیل بحران در مراقبت‌های اجتماعی نمی‌توانند مرخص شوند.

ریچارد موری، مدیر اجرایی اندیشکده سلامت مستقل King’s Fund، گفت که پول نقد اضافی برای NHS “تشخیص مهمی” از سوی دولت است که “به زانو در آمده” تلاش می کند تا تقاضای فزاینده را برآورده کند و بیماران را ایمن نگه دارد.با این حال، با کمک مالی NHS در لبه چاقو، این سرویس را مجبور می‌کند تا صرفاً بر روی اولویت‌های اصلی خود تمرکز کند و برنامه کارآمدی جاه‌طلبانه را فراتر بگذارد.»

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید