اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. 6 تا از بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها
6 تا از بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها

6 تا از بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها

فهرست مطالب

بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها

بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها با اول دنت- هنوز از مسواک معمولی استفاده می کنید؟ یکی از مسواک های برقی جدید زیر را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر به فکر خرید یک مسواک برقی جدید هستید، پس در یک پروسه صحیح مراقبت از دهان و دندان هستید. و با این خرید یک قدم جلوتر می روید. و اگر در حال حاضر از مسواک برقی استفاده می‌کنید دو قدم جلوتر هستید. به این دلیل  که این دستگاه‌ها می‌توانند سریع‌تر و مؤثرتر از هر دست انسان مسواک بزنند. .

دکتر کلمنت کایروز ، دندانپزشک Apa Aesthetic در نیویورک می گوید: «مسواک معمولی کندتر اند. مزیتی که یک مسواک برقی را متمایز می‌کند این است که  معمولاً بین 3000 تا 7500 ضربه در دقیقه اعمال می‌کنند. و اگر در مورد تفاوت اصلی بین گزینه‌های مختلف کنجکاو هستید، این تفاوت در مدل های زیادی نیز وجود دارد: «مسواک‌های سونیک، که یکی از بهترین ها هستند. تقریباً 30000 ضربه در دقیقه می‌چرخند». بنابراین، در حالی که مسواک های برقی از نظر فنی دو دسته متفاوت هستند، ما در اینجا آنها را در یک دسته مسواک برقی قرار می دهیم. معرفی بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها در اول دنت بلاگ.

معرفی بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها با اول دنت

فواید مسواک برقی فراتر از میزان سرعت  است، اگرچه: “استفاده از مسواک برقی دو دقیقه ای توصیه می شود.” همچنین از نظر علمی ثابت شده است که نوسانات این مسواک‌ها نسبت به مسواک‌های دستی پلاک و التهاب لثه را کاهش می‌دهد. مطالعات نشان می دهد که پس از سه ماه استفاده از مسواک برقی، پلاک را 21 درصد و التهاب لثه را تا 11 درصد کاهش یافت.

مجله اینترنتی اول دنت به معرفی بهترین ها در زمینه سلامت دهان و دندان , بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها می پردازد. در ادامه مقاله مسواک های برقی مورد تایید آورده شده است که می تواند به طور قابل توجهی درخشش دندان ها و استحکام لثه شما را بهبود بخشد. در عین حال عوامل به خطر انداختن سلامت دهان و دندان را کاهش دهد. همه آنها موهای نرمی دارند که به گفته کیروز ضروری است. او توضیح می دهد: ” از مسواک دستی یا برقی  که موهای سفت داردند اکیدا خودداری کنید. زیرا می تواند لثه های شما را تحریک کند و منجر به آسیب های جدی شود.” و البته، هر سه ماه یا هر زمان که مریض شدید، مسواک خود را حتما عوض کنید.

مسواک برقی Philips Sonicare 9900 Prestige با SenseIQ

بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها

بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها – نوآورانه‌ترین مسواک برقی فیلیپس سونیکار تا کنون، این مدل مسواک برقی Philips Sonicare 9900 Prestige با SenseIQ است. در صورت نیاز دستور العمل برای تمیز کردن، تمیز کردن عمیق، سفید کردن، مراقبت از زبان و مراقبت از لثه اعمال می‌شود. همچنین می توانید انتخاب کنید که از برنامه گوشی هوشمندی که با دستگاه همگام می شود. برای ارائه توصیه ها و پیگیری برنامه مراقبت استفاده کنید. ( برای ثبت این داده ها  نیازی به باز کردن برنامه ندارید.)

این برنامه زمان مسواک زدن، فرکانس، فشار و همه ی مراحل را ردیابی می کند و از دهان نیز نقشه برداری می کند تا به شما نشان دهد چه نقاطی را مسواک نزدید. و علاوه بر همه اینها، تا 62000 بار در دقیقه می لرزد. صادقانه بگویم، این فقط نوآورانه ترین مسواک برقی فیلیپس سونیکار نیست. این مدل نوآورانه ترین مسواک برقی تا کنون است .بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها را به شما معرفی می کنیم.

مسواک برقی Oral Health M Sonic

مسواک مرعشی Oral Health M Sonic

فناوری زیبای این مسواک برقی Oral Health M Sonic با چهار دستورالعمل تنظیم فوق العاده آمده است. اگر بخواهید لثه‌های خود را درمان کنید یا لکه‌ها و پلاک‌ها را با فشاری جدی هدف قرار دهید. این مدل مسواک برقی تا 37000 بار در دقیقه می لرزد. تقریباً 42 بار مسواک زذن تنها با یکبار شارژ کامل انجام می شود. از پرزهای نایلونی نرم Dupont استفاده می کند و با هسته آلیاژ آلومینیومی خود روی لبه سینک شما می درخشد. و درخشش دندان و لبخندی زیبایی را نیز برای شما به ارمغان می آورد . این مدل مسواک برقی در لیست بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها اول دنت قرار گرفت.

مسواک برقی آپا بیوتی آپا سونیک

مسواک سوپراسمایل Zina45 Sonic Pulse

با این مسواک برقی آپا بیوتی آپا سونیک مشکی براق، می تواندی بین سه الگوی ضربان دار را انتخاب کنید: تمیز کردن، ماساژ دادن و سفید کردن. ارتعاش آن 40000 بار در دقیقه است و هر چند هفته یکبار در صورت نیاز به شارژ علامت می دهد. این برندی است که بسیاری از A-listers برای لبخند زیبای خود به آن اعتماد دارند. خود دکتر آپا بین نیویورک، لس آنجلس این مدل را به مشتریان پیشنهاد می دهد.

مسواک سوپراسمایل Zina45 Sonic Pulse

مسواک سوپراسمایل Zina45 Sonic Pulse

مسواک برقی سوپراسمایل Zina45 Sonic Pulse با چهار تنظیمات سفارشی: حساس، تمیز کردن عمیق، مراقبت از لثه و سفید کردن. با سرعت 33000 لرزش در دقیقه می‌چرخد و دارای طراحی برس ثبت‌شده است. با پنج ردیف پرزهای نایلونی Dupont با زاویه 45 درجه این مدل در این لیست متمایز می کند. این نام تجاری تنها محصولی است که یک سر پولیش خانگی را نیز برای جلوه روشن کنندگی بیشتر ارائه می دهد. ما شیار انگشت شست را نیز دوست داریم. که باعث می‌شود هنگام حرکت دستگاه روی دندان‌های شما، استفاده کردن از این مسواک برقی  آسان‌تر شود. بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها را به شما در اول دنت بلاگ معرفی می کنیم.

مسواک برقی Oral-B Gum and Sensitive Care

مسواک برقی Oral-B Gum and Sensitive Care

مسواک برقی Oral-B Gum and Sensitive Care با موهای بسیار نازک و بسیار نرم و سه حالت ملایم (تمیز کردن، مراقبت از لثه و فوق العاده حساس) لبخندهای حساس را هدف قرار داده است. دارای یک سنسور فشار است که هر زمان که فضار بیش از حد وارد گردد روشن می‌شود. همچنین قول می‌دهد که بدون آسیب به مینای دندان و لثه‌های شما تمیز شود. این مدل به شما یک ارتقای جدی نسبت به مسواک دستی می دهد، به تدریج شما را با این روال آشنا می کند و همچنان جایی برای شگفت زده شدن توسط دستگاه های دیگر باقی می گذارد. این مدل یکی از پرطرفدارترین مدل ها در لیست معرفی بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها قرار گرفته است.

مسواک برقی/سونیک ال ای دی برفی

مسواک برقی/سونیک ال ای دی برفی

مسواک برقی/سونیک ال ای دی برفی چهار سطح فشار و قدرت را ارائه می دهد: تمیز کردن، سفید کردن، پرداخت و حساسیت. این مدل به شما این امکان را می دهد تا با تغییر نیازها و اولویت ها، تمام نیازها را برآورده کنید. این مدل یکی از بادوام‌ترین باتری‌های این فهرست را دارد که تا چهار هفته دوبار در روز می توانید بدون شارژ مکرر استفاده کنید. به طور کلی این مدل رای افرادی با دندان‌ها و لثه‌های حساس طراحی شده است و این دستگاه که می‌تواند تا 30000 ارتعاش در دقیقه ارسال کند. همچنان می‌تواند به راحتی در لیست بهترین مسواک های برقی برای تمیز، سالم و روشن نگه داشتن دندان ها خود را متمایزتر کند.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید