اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بحران محیط زیست و آب و هوا
بحران محیط زیست

بحران محیط زیست و آب و هوا

فهرست مطالب

بحران محیط زیست

رئیس سازمان مستقل نظارت بر محیط زیست در حال مذاکره با وزیر محیط زیست در مورد تاخیر در دستیابی به اهداف کلیدی برای مقابله با آلودگی آب و هوا ، کاهش آسیب به طبیعت و بحران محیط زیست است.

دام گلنیس استیسی، رئیس دفتر حفاظت از محیط زیست OEP ، به ترز کافی، وزیر امور خارجه جدید در امور محیط زیست، غذا و امور روستایی گفته است که امکان انجام اقدامات اجرایی رسمی علیه دولت در مورد چندین هدف از دست رفته وجود داردو تحت بررسی فعال نگه داشته می شود. OEP می تواند تحقیقاتی را آغاز کند و در صورت لزوم اقدام قانونی انجام دهد.

استیسی پس از آن که دولت ضرب الاجل کلیدی برای دستیابی به اهدافی در مورد کیفیت آب و توقف کاهش آسیب به طبیعت را از دست داد، در حال ملاقات با Coffey است. اهدافی که بر اساس آن  برای بازیابی طبیعت این کشور انجام می شود، طبق وعده داده شده در 31 اکتبر منتشر نخواهند شد، اما ضرب الاجل جدیدی ارائه نشده است.

موسسات خیریه زیست محیطی از جمله RSPB، Wildlife Trusts و National Trust شکایتی را به OEP و وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی (Defra به دلیل عدم ارائه اهداف الزام آور قانونی جدید برای کیفیت هوا، سلامت آب تسلیم کرده اندک که عنوان آن طبیعت و مدیریت پسماند است. آنها همچنین شکایتی در مورد عدم ارائه سیاست های وعده داده شده برای مقابله با آلودگی، از جمله طرح بازگشت سپرده برای بطری های پلاستیکی که اولین بار توسط مایکل گوو در سال 2018 وعده داده بود که مطرح کردند.

روث چمبرز از ائتلاف Greener UK گفت: «دولت با از دست دادن این ضرب الاجل، قوانین اصلی خود را تضعیف می کند. ما از وزیر خارجه جدید می‌خواهیم که این موضوع را به یک اولویت فوری تبدیل کند و اهداف بلندپروازانه‌ای را برای احیای محیط طبیعی ما تعیین کند.»

ملاقات استیسی با کافی برای رسیدگی به تقویت اهداف و تأخیر در انتشار آنها تنظیم شد. او در نامه ای به Coffey گفت: “اهداف پیشنهادی در اوایل سال جاری از بسیاری جهات مورد استقبال قرار می گیرد.” با این حال، جا برای پیشرفت وجود دارد، و هنوز فرصتی برای ارائه مجموعه‌ای از اهداف جاه‌طلبانه و جامع وجود دارد.»

نگرانی‌های او توسط گروه‌های زیست‌محیطی منعکس می‌شود که می‌خواهند از تأخیر در انتشار برای ارائه بسته‌ای قوی‌تر از اهداف قبل از کنفرانس تنوع زیستی سازمان ملل (Cop15) در دسامبر استفاده شود.

استیسی به کافی هشدار داد که ضروری است اهداف زیست محیطی حداکثر تا پایان این سال تقویمی در جای خود قرار گیرند. او گفت: «تأخیر بیشتر، اجرای سیاست‌های مهم زیست‌محیطی را که برای اجرای تعهدات دولت برای حفاظت از محیط‌زیست ضروری است، به‌طور بی‌رویه به خطر می‌اندازد».

“این یک حادثه منحصر به فرد از یک مهلت قانونی از دست رفته نیست. من  جزئیات سایر ضرب الاجل های قوانین محیط زیستی را که به نظر می رسد اخیراً از قلم افتاده اند، بیان کرده ام. ما همچنان نگران هستیم که الگویی از مهلت های قانونی از دست رفته وجود داشته باشد.

گرمایش جهانی با سرعت خیره‌کننده‌ای رو به افزایش است. تجزیه و تحلیل گاردین اخیراً نشان داد که چگونه خرابی آب و هوا ناشی از انسان باعث تسریع تلفات آب و هوای نامناسب و بد در سراسر سیاره می شود. مردم در سراسر جهان به دلیل موج گرما، سیل، آتش‌سوزی‌های جنگلی و خشکسالی‌های کشنده‌تر و مکرر ناشی از بحران آب و هوا، زندگی و معیشت خود را از دست می‌دهند.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید