استقرار تیم دندانپزشکی جهادی در زندان بندرعباس

دندانپزشکی

به گزارش خبرگزاری اول دنت، دکتر غلامعباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: در پی درخواست دادستانی مرکز استان و سازمان زندان ها ابتدا بازدیدی از وضعیت بهداشتی و درمانی و نیازهای درمانی زندان بندرعباس صورت گرفت و مقرر شد تا با همکاری قرارگاه مردم استانداری هرمزگان و مدیریت درمان تأمین اجتماعی و نیز همکاران در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی، دو اردوی جهادی 3 روزه در زندان بندرعباس برپا شود که اولین مرحله از آن، امروز آغاز شد.

 

به گفته وی، طی دو دوره سه روزه، 9 دندانپزشک نیازهای دهان و دندان مددجویان را بررسی و خدمات لازم را به صورت رایگان ارائه می دهند.

مومنی اضافه کرد: برای هفته آینده نیز استقرار یک چشم پزشک به همراه یک کارشناس بینایی سنجی و نیز دستگاه مربوطه و همین طور دستگاه سونوگرافی و متخصص رادیولوژی و متخصص داخلی را تدارک دیده ایم که خدمات مربوطه را ارائه خواهند کرد و زندانیان بیمار را شناسایی و برای ارائه خدمات تخصصی مورد درمان قرار خواهند داد.

این عضو قرارگاه مردم همچنین عنوان کرد: برای بند نسوان زندان بندرعباس نیز استقرار متخصص زنان در نظر گرفته شده تا خدمات رایگان به زندانیان ارائه شود.

مومنی خاطرنشان کرد: برای آن دسته از زندانیانی که فاقد دفترچه درمانی هستند نیز هماهنگی های لازم با بیمه سلامت صورت گرفته و اگر بیماری صعب العلاجی نیز داشته باشند، خدمات آنها به صورت رایگان و با هماهنگی های لازم قضایی در بیمارستان خلیج فارس انجام خواهد گرفت.

وی از پیگیری ها و حمایت های استاندار هرمزگان نیز در این زمینه قدردانی کرد.

 

 

منبع :خبربان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه