استقرارکلینیک دندانپزشکی درمرکزنگهداری بیماران اعصاب و روان گناوه

دندانپزشکی

به گزارش خبرنگار اول دنت ، دکتر عصمت حیدری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان که شایع‌ترین موارد آن پوسیدگی دندان و بیماری لثه است بسیار به‌صرفه‌تر از درمان‌های دندانپزشکی است. وی از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران مزمن اعصاب و روان در هفته سلامت تصریح کرد: با توجه عادات خاص غذایی مردم جنوب و عدم تمایل آن‌ها به مراجعه منظم به دندان‌پزشک نرخ پوسیدگی دندان در استان و شهرستان ما بالا است که تشخیص، درمان پوسیدگی‌های اولیه و بیماری‌های لثه یک مداخله مؤثر به‌منظور کاهش آسیب‌های بعدی و تعدیل هزینه‌های درمانی به افراد است.

 

دکتر حیدری بیان داشت: مددجویان مرکز «مهر مادر» یکی از آسیب‌پذیرترین اقشار نیازمند جامعه هستند که به‌صورت دوره‌ای توسط تیم مجرب دندانپزشکی در قالب کلینیک سیار خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه خاطرنشان کرد: خدماتی از قبیل معاینه، آموزش، جرم‌گیری، کشیدن دندان به مدد جویان مرکز مهر مادر که ۸۰ نفر هستند ارائه می‌شود.

وی گفت: همچنین در دومین روز هفته سلامت کلینیک سیار در مدرسه شهید خزایی روستای گشویی مستقر و به گروه هدف خدمات لازم را ارائه کرده است.

 

 

منبع  : خبربان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه