ارایه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی رایگان به بیماران نیازمند و بی بضاعت

فواید ارتودنسی

طبق اطلاع رسانی از خبربان : ارایه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی رایگان به بیماران نیازمند و بی بضاعت

ارایه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی رایگان به بیماران نیازمند و بی بضاعت- به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول گفت : تجهیزات بنیاد خیریه نورآوران سلامت در یک مدرسه در باغچه بان شهیون دزفول مستقر شدند و با تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات در سه کانتینر مجهز به اتاق عمل، ارایه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی را آغاز کردند.

محمدعلی شفیعی نیا ادامه داد: بیماریابی و غربالگری برای معرفی بیماران به این تیم پزشکی توسط بهورزان، مراقبان سلامت و بینایی سنجان مجرب مراکز بهداشتی شهیون، زیباشهر، سردشت، پیام نور و مدرس با همکاری فرمانداری، کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت دزفول بیان کرد: تاکید این تیم پزشکی بر پذیرش و ارایه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی رایگان به بیماران نیازمند و بی بضاعت است تا بتوانند از خدمات رایگان استفاده کنند.

وی افزود: گروه هدف این تیم دندانپزشکی، کودکان ۶ تا ۱۸ سال و گروه هدف تیم چشم پزشکی افراد بالای ۴۰ سال است که از خدمات رایگان ویزیت، مراقبت، دارو و عمل جراحی بهره‌مند خواهند شد.

شفیعی نیا در مورد ارایه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی رایگان به بیماران نیازمند و بی بضاعت اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، این گروه در هر روز ۳۰ نفر در بخش دندانپزشکی و ۷۰ نفر در بخش چشم پزشکی را ویزیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این تیم پزشکی تا پایان اسفندماه در منطقه شهیون مستقر خواهند بود، افزود: تاکنون ۱۸۰ نفر از خدمات رایگان این تیم پزشکی شامل ویزیت، دارو، درمان و عمل جراحی بهره‌مند شده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه