ویژگی های محل کار تامین کننده سلامت

سلامت
اول دنت:
بیماری همه گیر کووید ۱۹ اثرات ماندگاری به شکل افزایش سطوح گزارش شده از ناراحتی روانی بر جای گذاشته است.  این میزان از ناراحتی روانی، کارفرمایان و مدیران را به دنبال راه‌هایی برای اطمینان از سالم بودن محل کارشان مشغول کرده است.

به گزارش اول دنت، محقق مارک سوهو گفت: شرکت‌ها نیاز مستمر به اولویت‌بندی سلامت روانی کارمندان خود پس از افزایش سطح پریشانی روانی در طول همه‌گیری و روز‌های کاری از دست رفته داشتند.

سازمان محقق سوهو گزارش داد: تعداد روز‌های کاری از دست رفته به دلیل COVID-۱۹ در سال ۲۰۲۲ معادل ۱ تا ۴ میلیون آمریکایی بود که نیروی کار را ترک می‌کردند و مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در ۱۰ ماه گذشته به ۴۰۰ مورد در روز ثبت شده است.

به عبارت دیگر کارفرمایان باید در تلاش‌های خود برای حفظ سلامت جسمی، رفاه روانی و بهره‌وری افراد خود، حتی پس از پایان وضعیت اضطراری کووید مقید باشند.

کارفرمایان با ارائه اطلاعات صحیح و خط‌مشی‌های انعطاف‌پذیر باید شرایط را مدیریت کنند.

گروه تحقیقاتی یک ارزیابی آمادگی کارفرما را برای هدایت برنامه‌ریزی در دنیای پسا کووید ۱۹ ارائه کرد.

توصیه‌ها عبارت بودند از بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان، ارائه تسهیلات به کارمندانی که مدت‌ها مبتلا به کووید هستند، دسترسی آسان به تزریق‌های تقویت کننده COVID-۱۹، ایجاد یک محل کار سالم به طور کلی و حمایت از سلامت روان کارمندان.

برای کمک به کارفرمایان جهت دستیابی به این توصیه‌ها و آماده شدن برای همه‌گیری بعدی، Health Action Alliance یک کتاب راهنمای سلامت روان در محل کار ارائه می‌دهد.

سوهو گفت: بیماری روانی بزرگترین علت ناتوانی کارگران در سراسر جهان است. شرکت‌هایی که در خصوص سلامت روان کارکنان سرمایه گذاری می‌کنند می‌توانند بهره وری و نوآوری بیشتری را در نیروی کار خود داشته باشند.

او افزود: برنامه‌ریزی در جهت تأمین سلامت روان کارمندان باعث می‌شود، کارگران و به‌ویژه کارمندان به کارفرمایان خود اعتماد کنند و بهترین راندمان کاری را ارائه دهند.

 

 

منبع : صدآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه