نوروتاک 2 در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد/ نوروتاک جهانی می شود

پزشکی

نوروتاک با حمایت معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران جهانی می شود.

به گزارش اول دنت ، دکتر علی نعمتی در آیین افتتاحیه نوروتاک 2 گفت: با توجه به ظرفیت علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران تصمیم داریم نوروتاک را با حضور دانشگاه های سطح اول دنیا به صورت بین المللی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه جهانی شدن این رویداد به افزایش ارتباطات بین المللی کمک می کند، افزود: معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران از این رویداد حمایت می کند.

اثرگذاری دانش نوروتاک بر رفتار انسان و جامعه

در ادامه دکتر سید بهنام‌الدین جامعی؛ دبیرعلمی نورتاک اظهار کرد: نوروتاک تجربه جدیدی در دنیا نیست اما در کشور ما تجربه ویژه ای است.

رییس مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: در نوروتاک فراتر از بحث های معمول نوروآناتومی، نوروشیمی و نورو فیزیولوژی به عملکرد مغز به عنوان مرکز کنترل رفتار انسان توجه می شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم ارتباطات شکل گرفته در نوروتاک 2 موجب همفکری و هم آموزی و در نهایت ارتقا سطح این دانش شود، افزود: نوروتاک اثرگذاری مستقیم بر رفتارهای انسان و جامعه دارد.

دومین دوره نوروتاک دهم اردیبهشت 1402 در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور علاقه مندان این دانش برگزار شد.

منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه