اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. مزیت های شگفت انگیز بریس های زبانی
مزیت های شگفت انگیز بریس های زبانی

مزیت های شگفت انگیز بریس های زبانی

فهرست مطالب

بریس های زبانی بیشتر برای دو کار شناخته می شوند: صاف کردن دندان ها و نامحسوس بودن. شاید مورد دوم بیشتر شما را مورد توجه قرار دهد و شما را ترغیب کند که بیشتر از اولی به سراغ آن بروید.

اختراع بریس های لینگوال انقلابی در ارتودنسی بود که تقریباً همزمان در دهه 70 در ژاپن و ایالات متحده اتفاق افتاد. از آن براکت‌ها و سیم‌های حجیم اولیه،  به شکلی براق با مشخصات کم تبدیل شده‌اند که به خوبی در پشت دندان‌های شما قرار می‌گیرند و کار خود را انجام می‌دهند.

در اینجا نگاهی دقیق تر به مزایای منحصر به فرد بریس های زبانی آورده شده است:

درمان خود را پنهان نگه دارید.

به ندرت می توان آنها را در داخل دهان ثابت کرد. بنابراین، اگر به‌دنبال صاف کردن مخفیانه دندان‌هایتان هستید، بریس‌های لینگوال باید گزینه اصلی شما باشند.

avaldent3

ظاهر شما را خدشه دار نمی کند.

از آنجایی که آنها نامرئی باقی می مانند، لزوماً لازم نیست خودآگاه باشید یا نگران نشان دادن لقمه فلز و سیم به افرادی که با آنها صحبت می کنید باشید.

بریس های لینگوال را می توان برای کودکان و همچنین بزرگسالان استفاده کرد. مهم نیست در چه سنی هستید، اگر برای بریس های سنتی آماده باشید، کاندیدای خوبی برای بریس های لینگوال هستید

جلوگیری از آسیب های قابل مشاهده

بریس‌های سنتی، اگر طبق توصیه‌ها از آنها مراقبت نشود، می‌تواند باعث آسیب به جلوی دندان‌ها شود که می‌تواند کیفیت لبخند شما را مختل کند. با این حال، با بریس های لینگوال، هیچ لکه قابل مشاهده ای در جلوی دندان های شما اتفاق نمی افتد.

نتایج قابل مشاهده

بریس های لینگوال به شما این امکان را می دهند که هر روز در طول دوره درمان، پیشرفت ها را مشاهده کنید. همچنین، آنها به ارتودنتیست شما کمک می‌کنند تا لبخند شما را در هر ویزیت تجزیه و تحلیل کند و هر زمان که لازم باشد، تنظیمات را انجام دهد.

بریس های لینگوال در اول دنت برای کسانی که به دلیل ترس از ظاهر ناخوشایند از درمان های ارتودنسی اجتناب می کنند به عنوان یکی از بهترین خدمات شناخته می شود. آن‌ها می‌توانند مال اکلوژن‌ها را به همان اندازه کارآمد بریس‌های سنتی یا حتی بهتر درمان کنند. با این حال، برای بهترین نتیجه، تخصص یک ارتودنتیست مجرب مانند ما لازم است. بیایید و با دندانپزشکان متخصص بریس های لینگوال ما آشنا شوید.

آیا بریس های لینگوال بیشتر باقی می مانند؟

بریس های لینگوال ممکن است گران تر از انواع دیگر بریس ها باشند. آنها می توانند ناراحتی قابل توجهی را به خصوص در ابتدای کار ایجاد کنند. آنها می توانند به شما یک لحن موقت بدهند. ممکن است بیشتر از بریس های معمولی باقی بمانند.

آیا بریس های لینگوال سریعتر هستند؟

قرار دادن بریس لینگوال مشابه با قرار دادن بریس در قسمت بیرونی دندان ها است. از آنجایی که بریس های لینگوال یک درمان سفارشی هستند، این درمان به طور کلی سریعتر است. دفعات ویزیت و طول قرار ملاقات ها مشابه بریس های معمولی است.

avaldent1

ماندگاری بریس های لینگوال چقدر است؟

مدت زمانی که باید بریس های لینگوال استفاده شود در بین بیماران متفاوت است. بیشتر افراد بین یک تا دو سال قبل از اینکه به نتایج دلخواه برسند، آنها را می پوشند. موارد شدید تر ممکن است بیشتر طول بکشد. در طول مدتی که آنها را می پوشید، بازدیدهای منظم هر چند ماه یکبار برای تنظیمات ضروری است.

آیا بریس های زبانی دردناک هستند؟

بریس های لینگوال نباید بیشتر از هر نوع بریس دیگری دردناک باشند. هنگامی که ارتودنتیست شما برای اولین بار بریس های زبانی شما را قرار می دهد، مطمئناً کمی احساس ناراحتی خواهید کرد. دندان‌های شما قبلاً هرگز چیزی روی آنها فشار نیاورده است، بنابراین طبیعی است که چنین احساسی داشته باشید.

کدام بریس‌ها سریع‌تر عمل می‌کنند؟

امروزه چندین گزینه از بریس ها وجود دارد که سریع ترین عملکرد را دارند. درمان بریس‌های فلزی معمولی برای ارائه نتایج بهتر و سریع‌تر اصلاح و توسعه یافته است. در حال حاضر بریس های سرامیکی، بریس های لینگوال، به عنوان یکی از سریع ترین بریس ها برای صاف کردن دندان ها در نظر گرفته می شوند.

آیا بریس های لینگوال دندان ها را بیرون می آورند؟

بریس لینگوال شما به دندان‌های شما فشار وارد می‌کند. این باعث می شود که غشای پریودنتال آنها کشیده و فشرده شود و دندان ها لق شوند. سپس استخوان جدید در اطراف دندان ها تشکیل می شود و آنها را در موقعیت جدید خود نگه می دارد – فرآیندی که به عنوان بازسازی استخوان شناخته می شود.

کدام بریس ها بهترین هستند؟

بریس های سرامیکی اغلب مورد علاقه بیماران ارتودنسی بزرگسالان است زیرا نسبت به جایگزین های فلزی کمتر قابل توجه هستند. آنها از مواد نیمه شفاف ساخته شده اند. برخی از گزینه‌ها حتی شامل سیم‌های همرنگ دندان نیز می‌شوند تا محتاط‌تر شوند.

آیا بریس های لینگوال زبان شما را می برند؟

بریس های زبانی می توانند زبان شما را تحریک کنند.

بر اساس مطالعه ای که در مجله آمریکایی ارتودنسی و ارتوپدی دندان و صورت منتشر شده است، یک متاآنالیز ادبیات علمی نشان داد که بیماران بریس های زبانی نسبت به کسانی که از بریس های باکال استفاده می کنند، احتمال بیشتری برای تجربه درد در زبان دارند.

بریس های اینویزیلاین یا لینگوال کدام بهتر است؟

بریس‌های لینگوال در مقایسه با اینویزیلاین در حرکت ریشه‌ها کارآمدتر هستند. آنها همچنین در بستن فضاها برای بیمارانی که دندان های بسیار کج دارند که مانع از برداشتن دندان های آنها می شود، موثرتر هستند. به سختی می توان گفت که کدام یک از این بریس درمانی سریعتر است.

avaldent4

با چه سرعتی نتایج بریس های لینگوال را می بینید؟

اگرچه بریس‌های لینگوال دقیقاً مانند بریس‌های معمولی عمل می‌کنند، عوامل مهمی وجود دارد که آنها را به یک درمان بسیار جذاب و سریع برای صاف کردن دندان تبدیل می‌کند (نتایج حتی در 6 هفته قابل مشاهده است).

چگونه می توانم دندان هایم را بدون بریس صاف کنم؟

  1. اینویزیلاین با استفاده از مجموعه ای از نگهدارنده های شفاف به جای آن، دندان ها را بدون بریس صاف می کند.
  2. روکش‌های دندانی می‌توانند بدون نیاز به بریس دندان‌ها را از نظر بصری صاف کنند.

چه رنگی برای بریس بهتر است؟

بهترین رنگ ها را برای بریس های خود انتخاب کنید.

  1. طلایی، آبی تیره، صورتی، نارنجی، فیروزه‌ای، سبز یا بنفش را برای تکمیل رنگ پوست تیره‌تر انتخاب کنید.
  2. آبی روشن، برنزی، بنفش تیره یا قرمز و صورتی ملایم را برای تکمیل رنگ پوست روشن‌تر انتخاب کنید.
  3. رنگ های تیره تر را انتخاب کنید تا دندان هایتان سفیدتر به نظر برسد.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید