دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!

دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!

به گفته دندانه : دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!

دندان‌پزشک قلابی با جلب اعتماد زنان و دختران جوان به بهانه ازدواج و واردات تجهیزات پزشکی، میلیاردها تومان کلاه‌برداری کرد

دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!دکتر قلابی با جلب اعتماد بیش از ۱۰۰ زن و دختر جوان به بهانه ازدواج و سرمایه‌گذاری در واردات تجهیزات پزشکی، میلیاردها تومان کلاهبرداری کرد.

به گزارش روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از شهریور امسال و به دنبال شکایت سه خواهر که مدعی بودند از آنها کلاهبرداری شده در دستور کار مأموران اداره ششم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!، یکی از خواهران فریب‌خورده درباره شکایت خود گفت: من و دو خواهر دیگرم عکاس و فیلمبردار مجالس هستیم. مدتی بود که دنبال یک دندانپزشک زیبایی می‌گشتم تا اینکه در اینستاگرام با صفحه دکتری به نام کامیار افشار مواجه شدم. از کارهایش خوشم آمد اما وقتی با او تماس گرفتم تا وقت بگیرم، گفت ایران نیستم و هر بار بهانه می‌آورد که در ترکیه یا فلان کشور خارجی هستم. حدود ۶ ماه تلفنی با او در تماس و منتظر بازگشتش بودم تا اینکه یک روز که برای عکاسی به باغی رفته بودم‌ دکتر خودش تماس گرفت و خواست مرا ببیند وقتی گفتم الان سر کار هستم گفت خودم به آنجا می‌آیم بعد هم او را سوار بر خودروی شاسی بلند لوکس در حالی که کت و شلواری گرانقیمت پوشیده و ادکلنی بسیار خوشبو زده بود، دیدم.

دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!کم‌کم رابطه ما صمیمی شد و او از من درخواست ازدواج کرد، البته در این مدت اصلاً کار دندانپزشکی برایم انجام نداد چون یک بار که خواستم به کلینیکش بروم به بهانه‌ای مرا منصرف کرد. او به من گفت در کار خرید و فروش تجهیزات پزشکی است و درآمد خوبی دارد، بعد از من خواست با او در این کار سرمایه‌گذاری کنم. من هم ابتدا ۴۰ میلیون تومان به دکتر دادم که در ظرف یک ماه ۱۰ میلیون تومان به من سود داد.

این موضوع باعث شد به او اعتماد کنم و این بار نه تنها پول‌ها و طلاهای خودم بلکه پول و طلاهای دو خواهرم را که حدود ۹۰۰ میلیون تومان بود به او دادم. پول و طلاها را که گرفت، کم‌کم رابطه‌اش را با من قطع کرد حتی در تماس‌های آخر به من ناسزا می‌گفت و هتاکی می‌کرد وقتی هم به کلینیک محل کارش رفتم، تازه متوجه شدم که اصلاً چنین دکتری در آنجا وجود ندارد من هم برای شکایت از او به اتهام کلاهبرداری به پلیس شکایت کردم.

پس از شکایت سه خواهر، تحقیقات برای شناسایی دکتر قلابی توسط کارآگاهان اداره ششم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری نیز مواجه شدند. تمامی شاکی‌ها در فضای مجازی با دکتر قلابی آشنا شده و او به بهانه دندانپزشکی یا عمل زیبایی با این افراد ارتباط گرفته و سپس با وعده ازدواج و سرمایه‌گذاری در خرید و فروش تجهیزات پزشکی از آنها کلاهبرداری کرده بود.

در چندین مورد کارآگاهان دریافتند که متهم به بهانه ازدواج طعمه‌هایش را به خانه‌هایی که به صورت یک روزه اجاره می‌کرد برده و پس از تهیه فیلم و عکس آنها را تهدید کرده بود اگر در رابطه با کلاهبرداری‌ها شکایت کنند، تصاویرشان را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد. قربانیان نیز به خاطر ترس از شکایت صرفنظر کرده بودند.

همزمان مشخص شد دکتر قلابی خودش را رئیس یکی از بیمارستان‌های مطرح کیش معرفی کرده و به بهانه سرمایه‌گذاری از چند پزشک نیز کلاهبرداری میلیاردی کرده است.

اما ماجرای کلاهبرداری‌های دکتر قلابی به تهران و کیش ختم نشد و در تحقیقات مشخص شد دکتر قلابی با شناسایی بلاگرها در شهرهای مختلف به سراغ آنها رفته و در شهرستان‌های دیگر نیز به بهانه ازدواج و سرمایه‌گذاری کلاهبرداری کرده است.

دستگیری به خاطر جعل
در ادامه تحقیقات، تصویر دکتر قلابی به دست آمد و با این احتمال که دکتر کامیار سابقه‌دار است، مأموران به سراغ آلبوم متهمان اداره آگاهی رفتند. در بررسی‌های صورت گرفته کارآگاهان موفق به شناسایی هویت اصلی دکتر قلابی شدند، بهنام متهم ۳۷ ساله‌ای است که چندین بار به اتهام‌کلاهبرداری به زندان افتاده بود.

دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد! در تحقیقات، کارآگاهان دریافتند دکتر قلابی در هتل‌های ۵ ستاره و خانه‌هایی که اجاره آنها یک روزه است با طعمه‌هایش قرار گذاشته و اعتماد آنها را جلب کرده است.

دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!تلاش برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره ششم پلیس آگاهی تهران دریافتند چند روز قبل دکتر قلابی در یکی از شهرهای شمالی به اتهام کلاهبرداری و جعل کارت شناسایی بازداشت شده است. در استعلامات صورت گرفته مشخص شد وی یک قطعه زمین را به صورت قولنامه‌ای با ودیعه‌ای پایین خریداری کرده و بعد آگهی فروش زمین را در فضای مجازی منتشر کرده و به بهانه نیاز به پول زمین را زیر قیمت بازار و با ودیعه‌ای چندین برابر ودیعه‌ای که خود برای خرید پرداخت کرده، به فروش رسانده است، اما از آنجا که برای این‌ معامله از کارت شناسایی جعلی استفاده کرده بود بهنام یا همان دکتر کامیار افشار به اتهام‌ کلاهبرداری و جعل کارت بازداشت شد.

دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!باتوجه به اینکه دکتر قلابی جرایم متعددی در تهران مرتکب شده بود، پس از هماهنگی‌های قضایی برای تحقیقات به تهران منتقل شد.

دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات گسترده و با تشکیل پرونده‌ای در پایگاه ششم پلیس آگاهی، مشخص شد این فرد اصلاً پزشک نبوده و مدرک راهنمایی دارد و پیش‌تر هم سابقه کلاهبرداری و دستگیری در پرونده خود داشته است. تاکنون ۲۰ نفر از شاکی‌های این پرونده شناسایی شدند و ارزش اموالی که این فرد از مالباختگان کلاهبرداری کرده تا امروز ۵ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!وی در پایان و با تأکید بر اینکه فضای مجازی محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری و اعتماد افراد نیست، گفت: این پرونده ۱۰۰ شاکی دارد که تاکنون ۲۰ نفر از آنها شناسایی شده‌اند.

گفت‌وگو با متهم
مردی ۳۷ ساله با قدی متوسط در حالی که لباس متهمان را بر تن دارد با ظاهری آشفته در راهروی اداره آگاهی ایستاده است. او در گفت‌وگو با خبرنگار ما از جزئیات کلاهبرداری‌هایش می‌گوید:

– چه شد که این ایده به ذهنت رسید؟
از بچگی دوست داشتم دکتر شوم و همیشه در سایت‌های مختلف مطالب پزشکی می‌خواندم. دوست داشتم دکتر دندانپزشک شوم اما به خاطر مشکلات خانوادگی نه تنها دکتر نشدم بلکه تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخواندم. اما این شگرد را در فضای مجازی دیدم. فیلم و مطالب زیادی در خصوص کلاهبرداری هست. در یکی از آنها شخصی خود را دکتر معرفی کرده بود و به بهانه ازدواج از دختران و زنان جوان کلاهبرداری می‌کرد.

– خودروهای مدل بالا را از کجا می‌آوردی؟
دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!بعضی از خودروها را اجاره می‌کردم تا به محل قرار بروم. بعضی از خودروها هم برای شاکی‌های دیگر بود. مثلاً خودروی دختری را می‌گرفتم و به محل قرار با دختر دیگری می‌رفتم.

– تو که پزشک نبودی چطور آنها به تو اعتماد می‌کردند؟
به واسطه کارهای فروش تجهیزات پزشکی، با پزشکان زیادی آشنا شدم. نسخه و سؤالات پزشکی شاکی‌ها را از دوستان پزشکم می‌پرسیدم. مثلاً یکی از شاکی‌ها مادرش سرطان داشت و نسخه‌های مادرش را به من می‌داد، من هم نسخه‌ها را به دوست پزشکم نشان می‌دادم و از او راهنمایی می‌گرفتم. گاهی هم‌ مشاوره می‌دادم، مثلاً یک شاکی آزمایشاتش را فرستاد و من به دوست دکترم نشان دادم.

– پلیس گفته یک همدست خانم داری که پول قربانیان را به حساب او می‌ریختی؟
دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!این خانم یک کلینیک پزشکی داشت، من مسئول خرید تجهیزاتش بودم. چون عابربانکم به خاطر جرایمی که مرتکب شده بودم مسدود بود، عابربانک این شرکت را گرفتم و بدون اطلاع از او که مدیر کلینیک بود، پول‌های کلاهبرداری را به حساب آنجا واریز و در فرصتی مناسب برداشت می‌کردم.

– سابقه داری؟
به خاطر کلاهبرداری بازداشت شدم و سال ۹۷ و بعد از یک سال و نیم حبس آزاد شدم.

– با پول‌هایی که به دست آوردی چه کار می‌کردی؟
دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!سرمایه‌گذاری می‌کردم، یا دلار می‌خریدم یا ملک.

– متأهلی؟
دندانپزشکی که صد زن جوان را سرکیسه کرد!قبلاً بودم اما همسرم را طلاق دادم چون نمی‌توانستم خواسته‌‌های مالی‌اش را برآورده کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه