اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. وزیر بهداشت بریتانیا یک صندوق 500 میلیون پوندی برای ترخیص بیماران NHS که از نظر پزشکی مناسب هستند تشکیل می دهد
وزیر بهداشت بریتانیا یک صندوق 500 میلیون پوندی برای ترخیص بیماران NHS که از نظر پزشکی مناسب هستند تشکیل می دهد

وزیر بهداشت بریتانیا یک صندوق 500 میلیون پوندی برای ترخیص بیماران NHS که از نظر پزشکی مناسب هستند تشکیل می دهد

ترز کافی از اقدامی با هدف آزادسازی تخت‌ها در بیمارستان‌های انگلستان قبل از فشارهای زمستانی خبر داد. ترز کافی در روز پنجشنبه برای نمایندگان مجلس عوام بیانیه ای می دهد. Thérèse Coffey برنامه های NHS برای زمستان و ترخیص بیماران را اعلام می کند.

وزیران در حال ایجاد یک صندوق اورژانسی 500 میلیون پوندی هستند تا هزاران بیمار از نظر پزشکی را در اسرع وقت از بیمارستان خارج کنند تا از تحت فشار قرار گرفتن NHS در زمستان امسال جلوگیری کنند.

ترز کافی، وزیر بهداشت جدید، روز پنجشنبه از این اقدام در عوام به عنوان بخشی از برنامه خود برای مقابله با بحران رو به رشد در خدمات بهداشتی، به ویژه تأخیر طولانی بیماران برای مراقبت، رونمایی کرد.

صندوق جدید ترخیص مراقبت های اجتماعی بزرگسالان برای کاهش فشار بر روی بیمارستان های بیش از حد طولانی در انگلستان با اطمینان از اینکه بیمارانی که پزشکان به اندازه کافی خوب تشخیص داده اند که می توانند آنها را ترک کنند، می توانند با خیال راحت به خانه خود یا خانه مراقبت ترخیص شوند، کاهش یابد.

بیش از 13000 تخت از 100000 تخت بیمارستانی NHS حاوی بیماران “تأخیر در ترخیص” است که منجر به غر زدن واحدهای A&E و تاخیرهای طولانی در تحویل آمبولانس شده است.

500 میلیون پوند به اپراتورهای خانه های مراقبت و ارائه دهندگان خدمات مراقبت های اقامتی اختصاص خواهد یافت که عمدتاً به سالمندان ضعیفی که در خانه زندگی می کنند با کارهایی مانند غذا خوردن، لباس پوشیدن و بلند شدن از رختخواب کمک می کنند.

کافی می گوید، هیچ کس نباید بیش از دو هفته منتظر بماند تا پزشک عمومی را ببیند

در اولین سخنرانی خود از زمان تصدی سمت وزیر بهداشت در 16 روز پیش، کافی به نمایندگان مجلس گفت: “NHS محلی با شوراها با برنامه های هدفمند بر روی بسته های مراقبت ویژه برای حمایت از افرادی که در خانه خود یا در جامعه گسترده تر هستند، همکاری خواهد کرد.”

با این حال، رهبران NHS نگران بودند که او 500 میلیون پوند را “پیش پرداخت در تعادل مجدد بودجه در سراسر مراقبت های بهداشتی و اجتماعی در حالی که برنامه بلندمدت خود را توسعه می دهیم” نامید. آنها می ترسند که انتظار می رود NHS به طور فزاینده ای از بخشی از بودجه خود برای حمایت از سیستم مراقبت اجتماعی بیمار و ناکافی استفاده کند.

گاردین در اوایل سپتامبر فاش کرد که کافی در حال بررسی برنامه‌هایی برای افزایش سرمایه‌گذاری در مراقبت‌های اجتماعی به منظور آزاد کردن تخت‌های بیمارستانی است.

با این حال، مشخص نیست که آیا 500 میلیون پوند واقعاً بودجه جدید دولت است یا از بودجه NHS که قبلاً به دلیل افزایش هزینه انرژی و همچنین نیاز به یافتن 1.8 میلیارد پوند برای تأمین مالی بخشی از قرارداد پرداخت 5 درصد تحت فشار است، تأمین می شود.

مایک پادغام، رئیس گروه مراقبت مستقل، با توجه به مقیاس مشکلات پیش روی ارائه دهندگان خدمات اجتماعی، 500 میلیون پوند را “کمی تمسخر آمیز” خواند. “این یک گچ چسبنده است که توسط یک پزشک روی زخمی گذاشته شده است که بیمار را نمی بیند.”

وس استریتینگ، وزیر بهداشت ، ادعا کرد که علیرغم پیشنهادات کافی – «طرح ما برای بیماران» – «هنوز هیچ طرحی وجود ندارد که به مقیاس چالش نزدیک شود.

آمارهای رسمی اخیر نشان می دهد که مشاغل خالی در NHS در انگلیس از 105000 به 133000 افزایش یافته است.

کافی همچنین از طرح هایی برای اجازه دادن به کارکنان دندانپزشکی بیشتر از خارج از کشور برای کار در بریتانیا، اصلاح قوانین مالیات بازنشستگی پزشکان برای تشویق آنها به کار بیشتر و پرداخت حقوق داروسازان برای درمان بیشتر بیماران مبتلا به بیماری های جزئی، برای کاهش فشار بر پزشکان تحت فشار، پرده برداری کرد. “انتظار” جدیدی وجود دارد که پزشکان خانواده بیمارترین بیماران را در روز و همه را ظرف دو هفته ببینند.

پزشکان نسبت به طرح او واکنش خونسردی نشان دادند. «آنچه گم شده بود اعتراف به این بود که کل سیستم خراب است و نیاز به مراقبت های ویژه دارد. دکتر نیک اسکریون، رئیس سابق انجمن پزشکی حاد، گفت: چسباندن گچ فقط به شکست دائمی منجر می شود.

رئیس شورای انجمن پزشکی بریتانیا، پروفسور فیل بانفیلد، گفت که اگرچه این طرح شامل “جاه طلبی های بلند و اصول تحسین برانگیز” بود، اما در نهایت “قانع کننده نبود و چیزی بیشتر از چیدمان مجدد صندلی های عرشه تایتانیک بود”.

بنابراین، بریتانیا نخست وزیر دیگری دارد. لیز تراس یک مسلمان به برگزیت با پوست کلفت، دیدگاه های سیاسی سیال و سوء ظن عمیق به پنیر خارجی است. گرم شدن روابط با اروپا قریب الوقوع به نظر نمی رسد.

اروپا همچنان یک موضوع حیاتی برای خوانندگان گاردین، از جمله خوانندگان ایرانی است. بنابراین، ما هر روز از تراس و تیمش گزارش خواهیم داد و مدیریت او را از نظر شایستگی، انصاف و قضاوت بررسی می کنیم.

گاردین مستقل و نترس از افراد قدرتمند، سابقه درخشانی در بررسی دقیق افراد در مقام دارد. ما سهمی نداریم

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید