برگزاری چهارمین رویداد روز بین المللی پژوهش در دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران

پزشکی

چهارمین جشنواره روز بین‌المللی پژوهش دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران 10 اسفندماه 1401 در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

به گزارش اول دنت دانشکده توانبخشی، چهارمین جشنواره روز بین‌المللی پژوهش دانشکده توانبخشی چهارشنبه 10 اسفندماه 1401 در سالن آمفی تئاتر با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد.
در ابتدا دکتر سیامک بشردوست معاون بین الملل دانشکده و دبیر علمی برنامه ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان از برگزاری این رویداد در سال چهارم و به صورت حضوری پس از گذشت دو سال محدودیت های کرونا و برگزاری مجازی رویداد، اظهار خرسندی کرد.
در ادامه دکتر محمدرضا هادیان عضو هیئت علمی دانشکده برگزاری چنین رویدادهایی را ضروری دانست و آن را موجب نزدیکی بیشتر و بهتر دانشجویان ایرانی و بین‌الملل عنوان کرد.
در این رویداد یازده سخنران از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ایرانی و بین الملل دانشکده در رشته‌های مختلف توانبخشی به سخنرانی پرداختند که هر یک به مدت 15 دقیقه به ارائه سخنرانی پرداختند و در انتهای هر ارائه پنج دقیقه به پرسش و پاسخ اختصاص داده شد.
در ادامه برنامه نیز پس از داوری ارائه‌ها به سه تن از برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
در پایان دکتر بشردوست ضمن قدردانی از اساتید، دانشجویان و دیگر شرکت‌کنندگان اظهار امیدواری کرد که این برنامه‌ها تداوم داشته باشد و شاهد رشد سطح علمی دانشکده و دانشگاه با همکاری دانشجویان ایرانی و بین‌الملل باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه