اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. اورژانس های دندانپزشکی کودکان
اورژانس های دندانپزشکی کودکان

اورژانس های دندانپزشکی کودکان

اورژانس های دندانپزشکی که نباید آنها را ساده گرفت.

حوادث و اورژانس های دندانپزشکی در هر زمان ممکن است اتفاق بیفتد، چه برای بزرگسال و چه برای کودکان . به عنوان والدین، باید به علائم خاصی توجه کنید که نشان می دهند فرزند شما نیاز به توجه و اورژانس دندانپزشکی دارد. ما فهرستی از انواع مختلف اورژانس های دندانپزشکی در کودکان را گردآوری کرده ایم که در زمان بروز بحران به شما کمک می کند. دانستن نحوه برخورد با این وضعیت می تواند به محدود کردن اثرات نامطلوب اورژانس دندانپزشکی کودکان کمک کند.

اورژانس های دندانپزشکی: پوسیدگی دندان

باید به محض مشاهده علائم اولیه پوسیدگی دندان با احتیاط برخورد شود. علائم اولیه پوسیدگی دندان شامل دندان درد، افزایش حساسیت و در موارد شدید، خونریزی لثه نیز می شود. اگر کودک شما از دردهای مداوم دندان شکایت دارد، باید در اسرع وقت به دندانپزشک مراجعه شود. دندانپزشک اطفال شما روش درمان پوسیدگی دندانی را تعیین می کند و اگر مشکل بدتر شود، خطر عفونی شدن دندان کودک شما وجود دارد. پوسیدگی دندان می تواند باعث شود کودک شما درد و ناراحتی شدیدی را تجربه کند. برای محدود کردن احتمال پوسیدگی دندان ها، کودک خود را حداقل هر شش ماه یک بار به دندانپزشک ببرید.

pediatric dental emergency 1

اورژانس های دندانپزشکی: دندان شکسته

کودکان اغلب هنگام بازی با دوستان خود به خود صدمه می زنند و ممکن است باعث شکستن دندان هایشان شود. اگر کودک شما در حین ورزش به زمین افتاد یا در نهایت به خود آسیب رساند و متوجه شدید که دندان او کمی ترک خورده ، فوراً با دندانپزشک کودک خود تماس بگیرید. در حالی که منتظر هستید تا دندانپزشک دهان کودکتان را معاینه کند، یک کمپرس سرد روی دندان آسیب دیده قرار دهید تا تورم و سوزش را کنترل کنید. اگر متوجه تغییر رنگ دندان شکسته فرزندتان شدید، این می تواند نشانه شدت مشکل باشد.

اورژانس های دندانپزشکی: حساسیت دندان

در میان کودکان و بزرگسالان رایج است که هر زمان که چیزی بسیار گرم یا سرد مصرف می کنند، دچار حساسیت دندان می شوند. ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا کودک شما ممکن است ناگهان به غذاها یا نوشیدنی های سرد و گرم حساس شود. کودک شما ممکن است از آسیب دهانی رنج ببرد یا حفره ای در حال شکل گیری باشد. در چنین مواقعی، توصیه می شود یک قرار ملاقات اورژانسی با دندانپزشک کودک خود رزرو کنید. متخصصان دندانپزشکی معاینه ای انجام می دهند و متوجه می شوند که چه چیزی باعث ناراحتی کودک شما شده است.

اورژانس های دندانپزشکی: دندان کنده شده

این مسئله بیشتر در کودکانی که در ورزش ها بدون وسایل محافظ شرکت می کنند. کودکان مستعد زمین خوردن هستند و اغلب به صورت تصادفی به روش های مختلف به خود صدمه می زنند. اگر کودک شما هنوز دندان‌های شیری خود را دارد و یکی از دندان‌هایش کنده شود، بسیاری از اوقات این یک اورژانس دندانپزشکی محسوب نمی ‌شود. با این حال، اگر تورم بدتر شد، ایده خوبی است که کودک خود را نزد دندانپزشک ببرید. از طرف دیگر، اگر دندان دائمی کودک شما کنده شد، باید حتماً برای یک ویزیت اورژانسی نزد دندانپزشک بروید.

pediatric dental emergency

اولین قدم این است که مطمئن شوید فرزند شما آسیب جدی ندیده است. کار بعدی این است که دندان از دست رفته را پیدا کنید. مطمئن شوید که دندان را با احتیاط نگه دارید و به ریشه آن دست نزنید. دندان های دائمی نیز باید همیشه مرطوب بمانند. سعی کنید دندان را دوباره در سوکت قرار دهید و با گاز گرفتن روی یک لایه گاز به کودک خود بگویید آن را نگه دارد. اگر دندان قابل تغییر مکان نیست و کاملاً افتاده است، آن را با نگه داشتتن در شیر یا آب نمک مرطوب نگه دارید. اگر دندان کودک شما افتاد حتما به دندانپزشک اطفال خود مراجعه کنید.

اورژانس های دندانپزشکی: فک شکسته یا آسیب دیده

اگر فکر می کنید که فک کودک شما به طور جدی شکسته یا آسیب دیده است، با احتیاط عمل کنید. سعی کنید به کودک خود اجازه ندهید فک خود را تکان دهد و اگر مشاهده کردید که دهان شروع به متورم شدن می کند، از کمپرس سرد استفاده کنید. با مطب دندانپزشک خود تماس تلفنی بگیرید و یک قرار ملاقات اورژانسی رزرو کنید. دندانپزشک اطفال آسیب را ارزیابی کرده و درمان مناسب را توصیه می کند.

اورژانس های دندانپزشکی: آبسه دندان

آبسه دندان نوعی عفونت بسیار دردناک است که در داخل ریشه دندان رشد می کند. عفونت باعث ایجاد یک پاکت در اطراف دندان می شود. این نوع مشکلات مانند دندان دردهای مداوم، حساسیت، تب، درد هنگام گاز گرفتن چیزی، تورم غدد لنفاوی گردن از جمله علائمی هستند که باید به آنها توجه کنید.

اگر فرزند شما از هر یک از این مسائل شکایت دارد، احتمال دارد آبسه دندانی داشته باشد که باید فوراً درمان شود.

اورژانس های دندانپزشکی: از بین رفتن پر کردن دندان

هر زمان که پرکننده دندان آسیب ببیند یا شکست، قدم بعدی باید تماس با دندانپزشک باشد. اگر فوراً درمان نشود، غذا و سایر باکتری‌ها ممکن است روی دندان در معرض دید زیر پرکننده تجمع پیدا کنند. ناحیه آسیب دیده دندان می تواند حساس تر شود و به طور جدی منجر به پوسیدگی دندان شود.

هدف اصلی مراقبت از سلامت دهان و دندان کودکتان است.

اگر دندان کودک شما ترک خورده یا شکسته شد، چه دندان شیری و چه دندان دائمی، بسیار مهم است که فوراً با دندانپزشک اطفال تماس بگیرید و برای قرار ملاقات اورژانسی تعیین کنید. اگر بعد از ساعت کاری است و بیش از یک دندان خرد شده بسیار جزئی است، به اورژانس بیمارستان خود بروید.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی

کلینیک شبانه روزی میرداماد

دندان درد ناگهانی که شما را در نیمه شب از خواب بیدار می‌کند. میان وعده‌ای ترد که دندان را می‌تراشد یا پرکردگی را از جای خود خارج می‌کند. تصادف ناگهانی که دندان را در می‌آورد. بسیار خوب، شاید همه ما از دست دادن تصادفی دندان را تجربه نکرده باشیم. اما همه ما می‌دانیم که این اتفاق می‌تواند به راحتی و بدون هشدار رخ دهد.

هر یک از اینها می‌تواند به معنای درد، ناراحتی و مشکل در فعالیت‌های عادی مانند خوردن، نوشیدن، خوابیدن و حتی تنفس باشد. ما به شما کمک می‌کنیم بفهمید چه کاری باید انجام دهید و چه کاری نباید انجام دهید. آنها به شما کمک می‌کنند تا در اسرع وقت قرار ملاقات خود را رزرو کنید تا بتوانید مشکل را حل کنید و مهم‌تر از همه، آنها به شما کمک خواهند کرد تا آرامش خود را به دست آورید.

کلینیک شبانه روزی سعادت آباد

در کلینیک شبانه روزی سعادت آباد تمام اورژانس‌های دندانپزشکی به سرعت درمان می‌شوند. آنان می‌دانند که مشکلات دندانی می‌تواند دردناک باشد و باعث اضطراب شود، بنابراین مطمئن باشید در دستان خوبی خواهید بود. کافی است با آنان یک قرار ملاقات رزرو کنید تا در اسرع وقت درمان شوید.

در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سعادت آباد خدمات فوری دندانپزشکی را ارائه می‌دهند و اطمینان حاصل می‌کنند که شما در همان روز درمان می‌شوید. شما به سادگی می‌توانید با آنان تماس بگیرید، و می‌توانید در اواخر شب، هر زمان که دندان‌هایتان به آن‌ها نیاز داشت، به دندانپزشک اورژانس مراجعه کنید.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی

کلینیک شبانه روزی شهرک غرب

کلینیک شبانه روزی شهرک غرب :همه درمان‌ها را برای شما فراهم می‌کنند و یک قرار ملاقات سریع و آسان تنظیم می‌کنند. شما را در هر مرحله راهنمایی می‌کنند. دلایل مختلفی برای ویزیت‌های اورژانسی دندانپزشکی وجود دارد و آنها همه آنها را برای بیماران به صورت تخصصی فراهم می‌کنند.

  1. قرارهای همان روز
  2. خدمات حرفه‌ای
  3. دندانپزشکان که مراقبت حرفه‌ای ارائه می‌دهند.
  4. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی شهرک غرب برای هر اورژانس دندانپزشکی اینجا هستند.
  5. 24 ساعت شبانه روز 7 روز هفته باز است.

در زیر لیست کوتاهی از برخی از موقعیت‌های اورژانس دندانپزشکی را گردآوری کرده‌ایم:

  1. دندان کنده شده
  2. دندان آسیب دیده
  3. جراحی دهان
  4. آبسه
  5. ایمپلنت‌های دندانی
  6. دندان ترک خورده
  7. دندان درد
  8. دندان مصنوعی شکسته
  9. اورژانس‌های ارتودنسی
  10. اورژانس‌های دندانپزشکی کودکان

کلینیک شبانه روزی جنت آباد

کلینیک شبانه روزی جنت آباد اولین و تنها کلینیک دندانپزشکی و اورژانس دندانپزشکی در جنت آباد است که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در طول سال، از جمله تعطیلات رسمی ، فعالیت می‌کند. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی جنت آباد خدمات دندانپزشکی با کیفیتی را برای همه بیماران خود ارائه می‌دهد.

حتی اگر نیمه شب با دندان درد از خواب بیدار می‌شوید. همیشه از متخصصان دندانپزشک کمک بخواهید. آنها می‌توانند درد شما را تسکین دهند و مشکلات شما را در هر زمانی درمان کنند.

اورژانس دندانپزشکی شبانه روزی

کلینیک شبانه روزی تهرانپارس

کلینیک شبانه روزی تهرانپارس مراقبت‌های پزشکی و اضطراری را ارائه می‌دهند و از طرف پزشک عمومی شما معرفی می شوند تا در صورت بسته بودن یا در دسترس نبودن آنها به شما کمک کنند. خدمات کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تهرانپارس شامل مراقبت‌های فوری پزشکی، خدمات شکستگی، واحد مشاهده و آسیب‌های ورزشی است و امکانات رادیولوژی را در محل دارند.

کلینیک شبانه روزی فرجام

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فرجام و 24 ساعته طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهند که نیازهای عمومی پزشکی بیماران را برآورده می‌کنند. به عبارت دیگر کلینیک شبانه روزی تفاوت چندانی با کلینیک پزشک عمومی معمولی ندارند. تنها تفاوت در ساعات طولانی مشاوره‌ای است که ارائه می‌دهند.

اگر در نیمه شب بیمار هستید و برای مقابله با بیماری یا علائم خود به دارو یا اورژانس پزشکی نیاز دارید. همچنین در صورت بروز علائم ناگهانی یا تجربه علائم نادر یا غیرعادی باید برای مشاوره مراجعه کنید.

pediatric emergencies mesquite

چگونه از دندان های کودکان در ورزش محافظت کنیم؟

اگر در یک ورزش پرتحرک یا سریع شرکت می کنید، مانند اسکیت، هاکی، دوچرخه سواری یا فوتبال، استفاده از کلاه ایمنی نقش مهمی در محافظت از سر و دهان شما دارد..

برای محافظت از دندان هنگام بازی یا ورزش های رزمی کودکان از چه چیزی استفاده کنیم؟

انواع تجهیزات ورزشی محافظ همراه با بازی هایی که فرزندان شما انجام می دهند ارائه می شود. یکی از مهمترین موارد در محافظت از دندان ها در اورژانس های دندانپزشکی استفاده از محافظ دهان است. ورزشکاران حرفه ای از محافظ های دهان استفاده می کنند. این محافظ های دهان که به سفارش دندانپزشک ساخته شده، ضخیم تر هستند و از آسیب های دهانی و حتی ضربه مغزی محافظت می کنند.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید